English

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور عنوان کرد؛

افزایش تامین امنیت سبد سوخت کشور با پالایشگاه مهر خلیج فارس

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور گفت: ساخت پالایشگاه مهر خلیج فارس می‌تواند به تامین امنیت تولید سوخت در کشور کمک کند.

افزایش تامین امنیت سبد سوخت کشور با پالایشگاه مهر خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور در بازدید از پالایشگاه درحال ساخت مهرخلیج فارس گفت: ساخت پالایشگاه مهر خلیج فارس می‌تواند به تامین امنیت تولید سوخت در کشور کمک کند.

وی افزود: در برخی از روز‌ها مصرف بنزین در کشور از تولید پیشی گرفت که بهره برداری از پالایشگاه مهر خلیج فارس می‌تواند این مشکل را حل کند.

سرلشکر باقری گفت: بر اساس اصل ۱۴۷ قانون اساسی و تدبیر فرمانده معظم کل قوا نیرو‌های مسلح وظیفه دارند که در زمان صلح با استفاده از امکانات خود در عرصه‌های مختلف به مردم و دولت کمک کنند که در این زمینه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه با اجرای طرح پالایشگاه مهر خلیج فارس، به خوبی از عهده این تکلیف برآمده است.

وی افزود: کارکنان این پالایشگاه به عنوان بازو‌های سپاه مسئولیت سنگینی در راه سازندگی و دفاع از میهن برعهده دارید.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور گفت: با توجه به اینکه می‌دانیم دشمنان ما رحم و مروت ندارند و حقوق بشر هم مانعی بر سر راه کار‌های غیراخلاقی آن‌ها نیست، همواره بیان کردیم که اگر نیاز به دفاع نظامی باشد از همه امکانات خود برای دفاع از کشور و تمامیت ارضی میهن اسلامی استفاده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

حضور رژیم صهیونیستی در منطقه را برنمی‌تابیم/ درباره امنیت کشور هیچ‌گونه مصالحه‌ای نخواهیم داشت

وی افزود: رفتار رژیم صهیونیستی و آمریکا نشان دهنده پایبند نبودن آن‌ها به اخلاق است بنابراین آن چه که می‌تواند در پیش راه آن‌ها بایستند افزایش قدرت و توانمندی ما است.

گفتنی است، پالایشگاه مهرخلیج فارس کیلومتر ۱۳ غرب بندرعباس جنب پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال ساخت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه