English

مدیر منطقه ۲ نجف آباد خبر داد؛

پیشرفت پروژه های شاخص منطقه ۲ شهرداری نجف آباد

مدیر منطقه ۲ شهری نجف آباد گفت پروژه های شاخص، محله محور و ترافیکی منطقه دو شهرداری نجف آباد در جریان خدمت با قدرت در حال پیشرفت است.

 پیشرفت پروژه های شاخص منطقه ۲ شهرداری نجف آباد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، عباس مرادی مدیر منطقه ۲ شهرداری نجف آباد با بیان اینکه پروژه‌های منطقه ۲ شهرداری نجف آباد در جریان خدمت با قوت در حال پیشرفت و توسعه است، گفت: عملیات اجرایی خانه تاریخی علم با مساحت ۴۷۰ مترمربع و هزینه اجرایی ۱۵ میلیارد ریالی، ۹۸ درصد پیشرفت داشته است.

وی در ادامه پردیس سینمایی امید را از دیگر پروژه‌های شاخص منطقه ۲ شهرداری نجف آباد عنوان کرد و افزود: پردیس سینمایی امید در فرهنگسرای خارون با ۱۱۰۰ متر مربع و هزینه اجرایی ۹۰ میلیارد ریال، ۹۰ درصد پیشرفت داشته است و امیدوار هستیم که بزودی این مجموعه افتتاح و وارد عرصه خدمت رسانی به مردم شریف نجف آباد بشود.

ایشان از پیشرفت ۴۵ درصدی پروژه شاخص رستوران راه چوبی با مساحت ۱۷۰۰ متر مربع خبرداد و اظهار کرد: تکمیل عملیات اجرایی شهربازی سرپوشیده پاک کوهستان با مساحت ۸۳۰۰ متر مربعی تا کنون ۹۰ درصد پیشرفت داشته و همچنین بوستان زندگی از بلوار کشاورز تا خیابان بهرامی با مساحت ۴۰ هزار متر مربع و هزینه ۹۶ میلیارد ریالی تا کنون ۵۰ درصد پیشرفت داشته است.

مدیر منطقه ۲ نجف آباد با اشاره به پیشرفت بیش از ۸۰ درصدی فاز یک و دو بلوار کشاورز در منطقه ۲ شهرداری نجف آباد، تصریح کرد: این پروژه با مساحت ۱۲۰ هزار متر مربع و مبلغ پیمان ۱۳۰  میلیارد ریالی با سرعت در حال پیشرفت است و از جمله پروژه های شاخص منطقه ۲ شهرداری نجف آباد محسوب می‌شود.

وی پروژه حفر چاه‌های جذبی، زیرسازی معابر و کانیو گذاری و دفع آب‌های سطحی را از پروژه‌های محله محور منطقه دو شهرداری نجف آباد عنوان کرد و گفت: اصلاح و بهسازی خیابان پیرپیران، اصلاح و بهسازی خیابان ذبحی و گذرهای مجاور و اصلاح و بهسازی گذرهای انتهای سعدی شمالی از دیگر پروژه های محله محور این منطقه است.

مرادی خاطرنشان کرد: ساماندهی و اصلاح هندسی کندروی کمربند شمالی سمت جنوب، طراحی، تصویب و اصلاح هندسی نوبهار منتظری شمالی، طراحی و تصویب طرح کندرو شهرک سعیدفر و بهاران، پروژه سرعتگیر و سرعتکاه و بهسازی کانال‌های عابر پیاده از مهمترین پروژه‌های ترافیکی منطقه ۲ شهرداری نجف آباد محسوب می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه