English

دانشگاه آزاد یزد در مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی کشور ۱۱ برگزیده داشت

بیست و ششمین دوره مسابقات شفاهی و کتبی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد همدان برگزار و ۱۱ شرکت کننده از دانشگاه آزاد واحد یزد برگزیده و تقدیر شدند.

دانشگاه آزاد یزد در مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی کشور ۱۱ برگزیده داشت

به گزارش خبرگزاری موج یزد، از 11 برگزیده واحد یزد در5 رشته مسابقات شفاهی و کتبی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد همدان تجلیل شد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد، مراسم اختتامیه مرحله کشوری بیست و ششمین دوره مسابقات شفاهی و کتبی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد همدان برگزار و در این دوره از مسابقات کشوری، کانون قرآن و عترت واحد دانشگاه آزاد یزد توانست با 11شرکت کننده و در 5 عنوان مختلف در سطوح استادان و دانشجویان، مقام برتر برگزیده کشوری داشته باشد.

گفتنی است اسامی متسابقین واحد یزد به ترتیب در رشته تواشیح: ابراهیم شادپور، محمدحسین نجارزاده، محمدعرفان میرجلیلی، محمدجواد پرهیزکار، احسان صابرنیا و ابراهیم شادپور، در رشته صحیفه سجادیه  سرکار خانم سارا دهقان منشادی، رشته آشنایی با احادیث سرکار خانم زهرا زنبق در رشته احکام محمدامین ظهوریان و در رشته حفظ 5جزء قرآن کریم مرتضی خدادادی و سرکارخانم مهدیه صالحی مهر در مرحله کشوری توانستند برگ ذرین دیگری بر افتخارات فرهنگی دانشگاه آزاد استان یزد بیافزایند.

گفتنی است منتخبین کشوری دانشگاه های سراسر کشور می بایست در جشنواره  ملی قرآن و عترت دانشگاهیان که بزرگترین رویداد قرآنی دانشگاهی کشور در هر سال  محسوب می شود حضور یابند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه