English

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

مشکل عرضه بلیط زائران اربعین هرچه سریع‌تر پیگیری شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شاهد هستیم عرضه بلیط به زائران اربعین دچار مشکل است خصوصا در پایانه‌ها این معضل را شاهد هستیم که لازم است دستگاه‌های متولی این موضوع را سریعا پیگیری کنند.

مشکل عرضه بلیط زائران اربعین هرچه سریع‌تر پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام منوچهر مهروی پور با تسلیت رحلت آیت الله ناصری اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار هیات دولت فرمودند که مردم در همه حوادث و رویدادها قهرمان اصلی سرگذشت انقلاب بودند و این واقعیت مایه درس و عبرت مسئولان است و مسئولان باید خود چگونه رفتار کردن با مردم را با منش خود اظهار کنند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اشاره‌ای نیز به مراسم بی نظیر تشییع آیت الله ناصری داشتند و اعلام فرمودند که این نشان دهنده جهت گیری عمومی ملت و راه صحیحی است که باید ادامه دهند. این جهت گیری نشان دهنده رویکرد ما در تمامی اقدامات خصوصا اقدامات فرهنگی است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: این روزها شاهد حضور میلیونی عاشقان و دلدادگان حسینی در عراق هستیم. البته مطالبی به گوش می‌رسد که در کنار همت مضاعف دولت در ارائه خدمات ویژه به زائران اربعین قرار دارد اما امیدواریم این مشکلات به زودی برطرف شود.

حجت الاسلام منوچهر مهروی پور بیان کرد: شاهد هستیم عرضه بلیط به زائران دچار مشکل است خصوصا در پایانه‌ها این معضل را شاهد هستیم. البته ما متولی اصلی نیستیم اما به فکر بازگشت میلیونی زائران هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه