English

داور بستام خبر داد؛

تامین اعتبار برای خرید و نصب کنتورهای هوشمند در اردبیل

مدیر حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: منابع مالی برای خرید و نصب کنتورهای هوشمند حجمی بر روی چاههای کشاورزی در استان تامین می شود.

تامین اعتبار برای خرید و نصب کنتورهای هوشمند در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، داور بستام، مدیر حفاظت و بهره برداری و نماینده مجری طرح احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: طبق تفاهم نامه منعقده بین شرکت آب منطقه ای اردبیل و بانک کشاورزی استان، منابع مالی برای خرید و نصب کنتورهای هوشمند حجمی بر روی چاههای کشاورزی تامین می شود.

وی می گوید: در راستای مجهز کردن چاههای کشاورزی به کنتور هوشمند حجمی، این تفاهم نامه بین دو مجموعه امضا شد و صاحبان چاههای کشاورزی دارای پروانه بهره برداری می توانند با مراجعه به شعب بانک کشاورزی از تسهیلات مربوطه استفاده نمایند.

مدیر حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اردبیل بیان کرد: کشاورزانی که توانایی خرید و نصب کنتور هوشمند حجمی برای چاههای دارای پروانه بهره برداری ندارند می توانند برای تامین 100 درصدی هزینه خرید و نصب از طریق شعبات بانک کشاورزی اقدام کنند.

بستام با اشاره به اینکه این تسهیلات از محل اعتبارات طرح احیا و تعادل بخشی تامین شده است گفت: امیدواریم با این اقدام بخش قابل توجهی از مشکلات کشاورزان در این بخش حل شده و در نصب کنتورهای هوشمند بر روی چاههای کشاورزی تسریع گردد.

وی نرخ این تسهیلات بانکی را صفر درصد عنوان کرد و گفت: مدت بازپرداخت تسهیلات بر اساس توافق بانک و شرکت آب منطقه ای اردبیل می تواند حداکثر تا 24 ماه با بازپرداخت سالیانه یا کمتر باشد.

مدیر حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اردبیل می گوید: بهره برداران بخش کشاورزی و صاحبان چاههای دارای پروانه بهره برداری می توانند با اخذ معرفی نامه از شرکت آب منطقه ای اردبیل به شعبات بانک کشاورزی در سطح استان مراجعه نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه