English

رئیس سازمان انرژی اتمی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان دیدار کرد

محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی کشور با حجت الاسلام و المسلمین حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان دیدار و گفتگو کرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان دیدار کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی امام جمعه کاشان از روحیه جهادی و تدابیر ویژه سازمان انرژی اتمی کشور در عنایت ویژه به مناطق کمتر توسعه یافته کشور در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این نشست، مظلومی رییس سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به خشکسالی مستمر، بحران آب و ضرورت بهره وری بیشتر از منابع پایه در حوزه امنیت غذایی مثل خاک و آب، گفت: اقدام سازمان انرژی اتمی در مساعدت ویژه جهت بازسازی و بهسازی، لایروبی و کول گذاری ۶ رشته قنات از روستاهای واقع در حاشیه سایت شهید احمدی روشن، در کوتاه مدت باعث تقویت اقتصاد خانوارهای ساکن در این روستاها و در بلند مدت نقش ماندگار و غیر قابل انکاری در تقویت امنیت غذایی کشور به عنوان یکی از مولفه‌های اقتدار ملی دارد.

وی با اشاره به تاکید وزارت جهاد کشاورزی بر بهره وری بیش از پیش از منابع آبی خدادادی مثل چشمه و قنات، به ضرورت حفظ منابع آبی زیر زمینی برای آیندگان اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی برای افزایش دبی آب خروجی از چشمه ها و قناتهای مناطق کویری و سپس ارائه الگوی کشت مناسب با اقلیم، از برنامه های این مدیریت در سال زراعی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ است.

در پایان این دیدار، تابلو فرشی مزین به تصاویر شهدای هسته‌ای اسلامی تقدیم رئیس سازمان انرژی اتمی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه