English

آیت الله رییسی خوزستان را به مقصد تهران ترک کرد

رئیس جمهور دقایقی پیش از طریق فرودگاه دزفول، استان خوزستان را به مقصد تهران ترک کرد.

آیت الله رییسی خوزستان را به مقصد تهران ترک کرد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، آیت الله رئیسی صبح جمعه برای افتتاح طرح بزرگ آبرسانی غدیر وارد خوزستان شد و بلافاصله با بالگرد عازم منطقه محروم احمد فداله شد.

وی پس از حضور در روستای فداله عمران و دیدار و گفت و گو با اهالی این منطقه در آیین بهره برداری از طرح بزرگ آبرسانی غدیر شرکت کرد و این طرح بزرگ را به بهره برداری رساند.

 طرح آبرسانی غدیر در خوزستان که بزرگترین طرح آبرسانی کشور است امروز جمعه ۱۱ شهریور با حضور رییس جمهور به بهره‌برداری رسید.

عملیات اجرایی طرح انتقال آب غدیر خوزستان توسط مجموعه سازمان آب و برق خوزستان و در راستای تحقق وعده رییس جمهور به مردم خوزستان مبنی بر رفع مشکل آب شرب ۲۶ شهر و یک هزار و ۶۰۰ روستا از مهر ۱۴۰۰ آغاز شد.

برای اجرای این طرح در ابتدا یک بازه زمانی سه ساله تعریف شد اما با تلاش‌ انجام‌شده طرح میان مدت آن در کمتر از یکسال محقق شده و اکنون در آستانه بهره‌برداری قرار گرفته است.

این طرح بزرگ برای افق ۲۵ ساله و تامین آب با دبی ۲۰ متر مکعب بر ثانیه تعریف شده که با کار جهادی در سازمان آب و برق خوزستان، این دبی که قرار بود در ۲۵ سال آینده تامین شود از هم اکنون تامین شده است.

با اجرای طرح آبرسانی غدیر، افزایش ۱۰۰ درصدی کمی و ۵۰ درصد کیفی آب در ۲۶ شهر و یک هزار و ۶۰۰ روستای خوزستان رخ خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه