English

سرهنگ امید نودهی:

روزانه ۵۰۰۰ زائر اربعین برای تمدید گذرنامه اقدام می کنند

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خراسان رضوی بیان کرد: در حال حاضر روزانه به طور متوسط ۵۰۰۰ زائر برای تمدید گذرنامه در استان مراجعه می‌کنند که پیش‌بینی می‌کنیم در هفته آینده حجم مراجعه زائران افزایش یابد.

روزانه ۵۰۰۰ زائر اربعین برای تمدید گذرنامه اقدام می کنند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ امید نودهی رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: زائرانی که از ابتدای هفته گذشته در مراکز پلیس +۱۰ درخواست برگه گذر موقت داشته‌اند تا روز شنبه مدارک از طریق پست به دستشان خواهد رسید.

سرهنگ نودهی با اشاره به وضعیت مشمولان خدمت سربازی جهت سفر اربعین تصریح کرد: در خصوص اربعین فرماندهی فراجا تدابیری اندیشده‌اند که برای مشمولان سربازی خدمات ویژه‌ای تدارک دیده شده است.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خراسان رضوی افزود: مراکز پلیس +۱۰ به شهروندانی که در سن مشمولیت سربازی قرار دارند با حداقل محدودیت خدمات داده و مساعدت می‌کنند تا شهروندان به زیارت اربعین مشرف شوند

وی همچنین اضافه کرد: بنابراین مشمولان سربازی دغدغه مجوز خروج نخواهند داشت و فکر نمی‌کنم کسی مشمول سربازی باشد و با مراجعه به نظام وظیفه مانعی برای سفرش به عراق ایجاد شود تاکنون بیش از ۲۴ هزار گذرنامه فاقد اعتبار در مشهد تمدید و بیش از ۱۷ هزار برگه گذر موقت اربعین در مراکز پلیس +۱۰ درخواست شده است.

سرهنگ نودهی افزود: در حال حاضر روزانه به طور متوسط ۵۰۰۰ زائر برای تمدید گذرنامه در استان مراجعه می‌کنند که پیش‌بینی می‌کنیم در هفته آینده حجم مراجعه زائران افزایش یابد و ما نیز زیرساخت‌های خود را آماده، نیرو‌های خود را افزایش داده و آمادگی برای پاسخگویی به زائران در سالن ورزشی ثامن‌الائمه در مجاورت اداره گذرنامه استان را افزایش داده‌ایم.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خراسان رضوی تاکید کرد: دفاتر مراکز پلیس +۱۰ تا ساعت ۱۸ فعال هستند و معمولا تا همان ساعت ارباب رجوع دارند که این موضوع نشان از استقبال قابل توجه زائران از خلق حماسه در پیاده‌روی اربعین دارد.

وی اظهار کرد: بیش از۷۰ مرکز پلیس +۱۰ در استان داریم که نیمی از این مراکز در مشهد قرار دارند که روزانه به طور متوسط ۳۰۰ تا ۴۰۰ مراجعه‌کننده برای گذرنامه دارند و برگه گذر موقت برخی از هم‌استانی‌ها تا روز پنجشنبه به دستشان نرسیده است.

سرهنگ نودهی یادآور شد: افرادی که درخواست گذرنامه بین‌المللی داشته‌اند و گذرنامه آن‌ها با تاخیر به دستشان خواهد رسید و می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ درخواست برگه گذر موقت برای سفر اربعین کنند که ظرف ۷۲ ساعت در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه