English

اجرای بهسازی پیاده‌روسازی خیابان شهید رئیس کرمی قم

مدیر منطقه شش شهرداری قم از آغاز عملیات اجرایی بهسازی پیاده‌روسازی خیابان شهید رئیس کرمی با اعتباری بالغ‌بر 10 میلیارد ریال خبر داد.

اجرای بهسازی پیاده‌روسازی خیابان شهید رئیس کرمی قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، احمد ترکمن در حاشیه دیدار مردمی مسئولان استانی و مدیریت شهری با شهروندان منطقه شش همزمان با هفته دولت، از آغاز عملیات پیاده‌روسازی خیابان شهید رئیس کرمی خبر داد و اظهار داشت: دغدغه مسئولان شهری علاوه بر تغییر پیاده‌روها، زیباسازی محورهای پیاده‌رو است.

وی با بیان اینکه حتی‌الامکان سعی شده تا با بهره‌گیری از متریال‌های مناسب و به‌روز و اجرای طرح‌های زیبا و جذاب، فضای پیاده‌روهای سطح منطقه برای شهروندان جذاب و تسهیل در عبور و مرور را داشته باشد، افزود: شروع عملیات پیاده‌روسازی در نقاط مختلف منطقه در دستور کار مجموعه شهرداری قرار دارد.

مدیر منطقه شش شهرداری قم ادامه داد: بخشی از پروژه‌های عمرانی شهرداری در فرآیند انجام مناقصه بوده و بخشی دیگر در مرحله عقد قرارداد است و طی هفته‌های جاری تمام پروژه‌های عمرانی شهر با مشخص شدن پیمانکاران در سطح شهر و محلات اجرایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پیاده‌روسازی خیابان شهید رئیس کرمی به طول ۴۰۰ متر با اعتباری بالغ‌بر ۱۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

ترکمن از توجه به زیباسازی شهری در انجام پیاده‌روهای شهر خبر داد و تصریح کرد: با وجود تلاش‌های انجام شده جهت ساماندهی فضاهای شهری، بیشتر این فضاها کسل‌کننده و غیر جذاب و به‌دوراز سرزندگی بوده که انگیزه‌ای برای عبور و مرور و یا مکث برای مخاطبین ایجاد نمی‌کنند.

وی اضافه کرد: دغدغه فعلی مسئولان شهری علاوه بر تغییر پیاده‌روها، زیباسازی محورهای پیاده‌رو است و حتی‌الامکان سعی شده تا با بهره‌گیری از متریال‌های مناسب و به‌روز و اجرای طرح‌های زیبا و جذاب، فضای پیاده‌روهای سطح شهر برای شهروندان جذاب و زیبا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه