English

امید نسیمی:

۱۹ سامانه هوشمند جاده ای در اردبیل به بهره برداری رسید

رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: همزمان با هفته دولت 19 سامانه هوشمند جاده ای در سطح استان به بهره برداری رسید.

19 سامانه هوشمند جاده ای در اردبیل به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، امید نسیمی ، رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در مراسم بهره برداری از این طرح ها گفت: برای نصب و راه اندازی 19 سامانه هوشمند جاده ای بیش از 9 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: 12 سامانه جدید ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت در محورهای مشکین شهر اهر-پارس آباد اصلاندوز و پارس آباد قره آغاج نصب و راه اندازی شد.

رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای اردبیل با بیان اینکه دوربین نظارت تصویری در محور اردبیل آستارا محدوده روستای گیلانده جهت ارائه خدمات هرچه شایسته به مردم در فصول مختلف سال نصب و راه اندازی شد گفت: با تلاش راهداران در محور یاد شده یک تابلوی پیام متغیر نیز نصب و تقدیم مردم و مسافران عزیز استان شد.

نسیمی از راه اندازی 4 سامانه تردد شماری در محورهای انگوت قره آغاج و خلخال کوثر خبر داد و گفت: درحال حاضر 186سامانه هوشمند جاده ای در محورهای مواصلاتی استان فعال است.

وی می گوید: ارتقای ایمنی راهها و هوشمندسازی آن در اولویت برنامه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل است.

رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به تلاش های مستمر انجام یافته برای نصب و راه اندازی سامانه ها گفت: استان اردبیل از نظر هوشمندسازی جاده ها جز استان های برتر کشور است.

نسیمی از مردم و مسافران نیز خواست قبل از سفر تماس با سامانه 141 مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس گرفته از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی مطلع شوند و هم چنین هرگونه شکایات مرتبط با حوزه راهداری و حمل ونقل جاده ای را نیز به این سامانه اعلام کنند تا رسیدگی شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه