English

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

هموار شدن مسیر توسعه مرکز استان مازندران با استفاده از ظرفیت جوانان

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با اشاره بیانات رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) در دیدار با اعضاء هیئت دولت، گفت: امروز با اعتماد به جوانان مؤمن و انقلابی و متخصص و با اتکاء به توان و ظرفیت داخلی می شود بسیاری از مشکلات را رفع و یا کاهش داد.

هموار شدن مسیر توسعه مرکز استان مازندران با استفاده از ظرفیت جوانان

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات راهگشا و بسیار ارزشمند روز گذشته رهبری عظیم الشأن انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه‌ای (مدظله العالی) با اعضاء هیئت دولت و با تأکید بر استفاده از ظرفیت جوانان و نخبگان برای توسعه و پیشرفت مرکز استان، اظهار داشت: هموار شدن مسیر توسعه و پیشرفت مرکز استان در گرو استفاده از ظرفیت مدیران جوان و انقلابی و کارآمد است.

وی با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان به ویژه شهیدان خدمت رجایی و باهنر و هفته دولت، ادامه داد: روحیه جهادی و مردمی هیئت دولت و تلاش مضاعف و همت رئیس جمهور و اعضاء کابینه برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی بر هیچ کسی پوشیده نیست و قابل تقدیر است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره ظرفیت‌های بسیار بالای مرکز استان مازندران و میاندورود در بخش کشاورزی و گردشگری و... تصریح کرد: مسئولین و مدیران بخش‌های اجرایی استان باید به نخبگان بخش کشاورزی و صنعت و حوزه‌های مختلف گردشگری توجه ویژه‌ای داشته باشند و استفاده از این ظرفیت نخبگانی می‌‌تواند برای رونق تولید بخش کشاورزی، صنعت و جذب توریست و گردشگر در استان بهره‌گیری کنند.

عضو کمیسون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی سخنان خود با تأکید بر حمایت همه جانبه دولت از جوانان نخبه حوزوی و دانشگاهی، خاطرنشان ساخت: بیانات رهبری معظم انقلاب (حفظه الله) برای همه فصل الخطاب است و همه بخش‌های مختلف کشور باید برای دغدغه‌های معظم له هم افزایی و برنامه‌ریزی داشته باشند و قطعاً مسیر توسعه و پیشرفت کشور با وجود مشکلات و موانع مختلف با استفاده از ظرفیت‌های موجود داخلی به ویژه اتکاء به جوانان نخبه، مؤمن و انقلابی و همت و تلاش همه بخش‌های مختلف کشور رفع خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه