English

قائم مقام کمیته امداد مازندران خبر داد؛

بهره مندی بیش از ۵ هزار مددجو و نیازمند از خدمات گروه جهادی الکفیل و امام رضا (ع)

قائم مقام کمیته امداد مازندران از بهره مندی بیش از 5 هزار مددجو و نیازمند از خدمات گروه جهادی الکفیل و امام رضا (ع) خبر داد.

بهره مندی بیش از 5 هزار مددجو و نیازمند از خدمات گروه جهادی الکفیل و امام رضا (ع)

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، میثم معافی قائم مقام کمیته امداد مازندران اظهار داشت: با حضور 10 روزه دو قرارگاه جهادی «الکفیل» و «امام رضا (ع)» پنج هزار و 6 مددجو و نیازمند از خدمات پزشکی بهره‌مند شدند.

وی افزود: این خدمات در زمینه دندانپزشکی، ویزیت پزشک عمومی، قلب و عروق، اطفال، داخلی، ارتوپد، متخصص زنان،گفتار درمانی بوده است.

قائم مقام کمیته امداد مازندران تصریح کرد: دختران در آستانه ازدواج در اولویت خدمات تخصصی دندان و زیبایی قرارگرفتند و مددجویان 10 شهرستان از خدمات قرارگاهی بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به همراهی خیران بیان داشت: تمامی هزینه های در این بخش با کمک خیران تأمین شد.

معافی عنوان داشت: استقبال بسیار زیاد و بازدید میدانی مسئولان استانی اعم از نماینده محترم ولی فقیه در استان و ائمه جمعه، استاندار، معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و دانشگاهی و... از نکات قابل توجه این اردوی جهادی بود.

وی گفت: تعداد 130 دندانپزشک با حدود 200 یونیت و پزشکان متخصص و فوق تخصص زنان، عروق و همچنین استقرار متخصصان و کادر درمانی کانون بسیج پزشکان و هلال احمر استان میدان دار امور تخصصی درمانی این اردوی جهادی بودند.

قائم مقام کمیته امداد مازندران خاطرنشان ساخت: قرارگاه حاج عبدالله والی مازندران میزبان این رخداد کم نظیر جهادی در استان بود و در اختتامیه این اردوی جهادی از پزشکان و دندانپزشکان جهادی و عوامل قرارگاهی تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه