English

فرماندار ویژه بابل در آخرین روز از هفته دولت تأکید کرد؛

اهتمام جدی دولت سیزدهم برای توسعه زیرساخت‌های روستاها

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل با اشاره به اینکه دولت سیزدهم برای توسعه زیرساخت های روستاها در ابعاد مختلف اهتمام جدی دارد، گفت؛ دولت با مردمی سازی برنامه های خود فرایند تکمیل این طرح ها را شتاب می دهد.

اهتمام جدی دولت سیزدهم برای توسعه زیرساخت‌های روستاها

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، قاسم عزیززاده گرجی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل در مراسم افتتاحیه طرح‌های هفته دولت با بیان اینکه تعداد 100 طرح هادی در روستاهای شهرستان بابل در دست اجرا است، اظهار داشت: این تعداد طرح های هادی در روستاهای بخش شش گانه بابل در حال اجرا می باشد که مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: مردم فهیم روستاهای بابل به این باور رسیده اند که توسعه زیرساخت‌های روستایی زمینه رونق را فراهم می‌کند و به همین خاطر در اجرای طرح هادی همکاری می‌کنند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل با بیان اینکه دولت سیزدهم برای توسعه زیرساخت‌های روستاها در ابعاد مختلف اهتمام جدی دارد، افزود: دولت با مردمی سازی برنامه های خود فرایند تکمیل این طرح‌ها را شتاب می‌دهد.

وی بیان داشت: در هفته دولت امسال سه طرح هادی روستایی با اعتبار نزدیک به هفت میلیارد تومان به مرحله افتتاح و بهره برداری رسیده است.

عزیززاده گرجی ابراز امیدواری کرد: طرح‌های هادی در دست اجرا در شهرستان با اولویت طرح های نیمه کاره با درصد پیشرفت بالا در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه همزمان با هفتمین روز از هفته گرامیداشت دولت سه طرح زیرساختی و آموزشی در بابل افتتاح و کلنگ زنی شد، گفت: بهره برداری از مدرسه پنج کلاسه با پنج میلیارد تومان اعتبار و همچنین کلنگ زنی دبستان شش کلاسه با 700 متر مربع با اعتبار شش میلیارد تومان و افتتاح طرح هادی روستایی لنگور با دو میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار به طول 600 متر مربع از جمله سه طرحی بود که امروز به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است؛ همزمان با هفته دولت 44 طرح با اعتبار 120 میلیارد تومان از جمله طرح‌هایی بوده که در شهرستان بابل افتتاح شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه