English

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان اعلام کرد؛

تشکیل کمیته ژئوتوریسم در گیلان

اولین همایش ژئوتوریسم زمین گردشگری» استان گیلان توسط اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان و با همکاری سازمان نظام مهندسی معدن استان در پژوهشکده گیلان‌شناسی برگزار شد.

تشکیل کمیته ژئوتوریسم در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، اولین همایش ژئوتوریسم زمین گردشگری استان گیلان توسط اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان و با همکاری سازمان نظام مهندسی معدن استان در پژوهشکده گیلان‌شناسی برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان شناسائی و بررسی پتانسیل ها و تهیه نقشه ژئوتوریسم گیلان، برگزاری دوره های آموزشی ژئوتوریسم،  افزایش سطح دانش و توانمندسازی راهنمایان گردشگری در شاخه فعالیت تخصصی ژئوتوریسم و تمرکز روی جذب گردشگران داخلی و خارجی علاقمند حوزه ژئوتوریسم به استان گیلان را  از اهداف و چشم اندازهای این برنامه اعلام کرد.

جهانی، با اعلام تشکیل کمیته ژئوتوریسم در گیلان یادآور شد: گیلان با وجود داشتن ژئوپارک و معادن متعدد پدیده‌های زمین شناسی مختلفی را دارا است، که تاکنون به طور کل برای عموم مردم شناسایی و معرفی نشده است که باید برای این مهم اقدامی صورت پذیرد.

وی با اشاره به راه اندازی موزه زمین‌شناسی در شهر رشت افزود: در ادامه این نشست مقرر شد تفاهم نامه‌ای با اداره‌کل زمین شناسی منعقد و در همین راستا اطلس ژئوتوریسم‌های استان گیلان معرفی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه