English

مدیرعامل شرکت ­مدیریت ­تولید­ برق ­نکا عنوان کرد؛

رشد ۷ درصدی تولید انرژی خالص در نیروگاه نکا در مقایسه با مرداد سال گذشته

نیروگاه شهید سلیمی نکا با رشد بیش از 7 درصدی در مرداد امسال، یک میلیارد و 143 میلیون و 456 ­­هزار کیلووات­ ساعت انرژی تولید کرد.

رشد 7 درصدی تولید انرژی خالص در نیروگاه نکا در مقایسه با مرداد سال گذشته

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسینعلی تازیکی مدیرعامل شرکت ­مدیریت ­تولید­ برق ­نکا با اعلام این خبر اظهار داشت: نیروگاه شهید سلیمی نکا در مرداد امسال بیش از یک میلیارد و 143 میلیون و 456 هزار­­ کیلووات­ ساعت انرژی تولید کرد که از این میزان تولید، بالغ بر یک میلیارد و 79 میلیون و 926 هزار کیلووات­ ساعت انرژی خالص به شبکه سراسری برق کشور تزریق شد.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی انجام شده، بهره برداری مناسب و تعمیرات به موقع و تلاش شبانه روزی و جهادی همکاران در تعمیرات غیرمترقبه، تولید انرژی در این ماه در مقایسه با مرداد سال گذشته بیش از هفت درصد رشد داشت و بالغ بر 74 درصد انرژی تولید شده در واحدهای بخار و حدود 26 درصد در واحدهای بلوک سیکل ترکیبی به دست آمد طوری که در پنج ماه ابتدای امسال 40.58 درصد انرژی تعهدی سالانه نیروگاه، طبق برنامه محقق شد.

گفتنی است؛ نیروگاه شهید سلیمی نکا با 4 واحد بخار به ظرفیت هر کدام 440 مگاوات، 2­ واحد گازی به ظرفیت هریک 137.6 مگاوات و یک واحد بخار سیکل­ ترکیبی با ظرفیت 160 مگاوات با تأمین بیش از 4 درصد برق کشور نقش مؤثری در پایداری شبکه سراسری برق کشور دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه