English

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خبر داد؛

برگزاری نخستین همایش تجلیل از ۳۵۶ ایثارگر وزارت راه و شهرسازی در مازندران

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران گفت: نخستین همایش تجلیل و تکریم از 356 ایثارگر نهادها، ادارات و سازمان های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان و برپایی مراسم یادواره 16 شهید این مجموعه در مازندران برگزار می شود.

برگزاری نخستین همایش تجلیل از 356 ایثارگر وزارت راه و شهرسازی در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران اظهار داشت: برای نخستین بار با ابتکار مقام عالی وزارت راه و شهرسازی، مراسم تکریم و تجلیل از 356 ایثارگر ادارات، نهادها و سازمان های حوزه وزارت راه و شهرسازی و یادواره 16 شهید این ادارات در استان با حضور دکتر مردانیان مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران، مقامات استانی و خانواده ایثارگران و شهدا در مجتمع فرهنگی اهل بیت (ع) مصلای جمعه ساری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برپایی همایش تجلیل و تکریم از ایثارگران و خانواده شهدا وزارت راه و شهرسازی، اقدامی ارزشمند و مؤثر در جهت پاسداشت ارزش‌های ایثار و شهادت در جامعه است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به اینکه در حاشیه سفر سه روزه مشاور وزیر در امور ایثارگران به استان دیدارهای صمیمی جداگانه‌ای با همکاران ایثارگر زیرمجموعه وزارت راه در استان انجام می‌شود، تصریح کرد: جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان با حضور مشاور وزیر و استاندار مازندران در امور ایثارگران و مدیران دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی به همراه مسئولین امور ایثارگران با حضور جهادگران استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده معظم شهید مدافع حرم کمالی، دیدار با جانباز 70 درصد سید محمدرضا اسدی، دیدار با جانبازان قطع نخاعی در مجتمع امام علی (ع) بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه سفر مشاور وزیر انجام می شود، گفت: بازدید از پارک موزه دفاع مقدس و دیدار با همسر شهید سجادی در بهشهر، مراسم شبی با شهدا در بابل در سفر دکتر مردانیان به مازندران انجام خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی مازندران یادآور شد: دیدار با ایثارگران و کارکنان اداره کل راه آهن و آزمایشگاه مکانیک خاک، دیدار با ایثارگران و کارکنان بنیاد مسکن و بانک مسکن، دیدار با والده شهید رضا سبک خیز از دیگر برنامه های سفر مشاور وزیر در امور ایثارگران است.

وی بیان داشت: دولت سیزدهم تدابیر خوبی برای ارزش‌گذاری به خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران اندیشیده که تبدیل وضعیت خانواده‌های معظم این بزرگواران یکی از اقدامات مؤثر در راستای تکریم از مقام شامخ آنان است.

نظری یادآور شد: در وزارت راه و شهرسازی نیز این قانون در حال اجرا بوده و مفتخریم که اعلام کنیم در اداره کل راه و شهرسازی مازندران، تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران تحقق 100 درصدی داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه