English

۱۴ پروژه رفاه در هرمزگان به بهره‌برداری رسید

استاندار هرمزگان گفت: در قالب افتتاح متمرکز، ۱۴پروژه فصل رفاه و تامین اجتماعی با اعتباری در حدود ۶۴۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

۱۴ پروژه رفاه در هرمزگان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در آئین بهره‌برداری از پروژه های هفته دولت به صورت متمرکز از طریق ارتباط وبیناری در میناب عنوان کرد: انتظار است برای سال آینده پروژه‌ها برای طیف بیشتری از توان‌خواهان و در گستره تمام استان تعریف شود.

وی گفت: برای افزایش چند برابری پروژه‌های بهزیستی فرمانداران استان نیز باید بر این حوزه تمرکز کرده و این بخش را ویژه دیده شود.

دوستی اظهارداشت: اعتبارات خوبی برای پروژه های بهزیستی در نظر گرفته شود تا بخشی از مشکلات جامعه هدف بهزیستی کاهش پیداکند.

استاندار هرمزگان در پایان افزود: امروز در قالب افتتاح متمرکز، ۱۴پروژه فصل رفاه و تامین اجتماعی با اعتباری در حدود ۶۴۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

پروژه های هفته دولت با ۱۱۸ میلیارد تومان اعتبار در میناب افتتاح شد

مجید سلحشور معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب در ادامه این مراسم اظهارداشت: به برکت وجود انقلاب اسلامی در سال‌جاری و با تلاش مضاعف دولت سیزدهم بالغ بر ۱۱۸میلیارد تومان پروژه در شهرستان میناب به بهره برداری رسید.

وی افزود: میناب به عنوان یکی از شهرهای پرجمعیت محسوب می شود.

سلحشور اذعان داشت: محوریت برنامه های هفته دولت در میناب، حمایت از مشاغل خانگی و ایجاد اشتغال پایدار در میناب است.

معاون استاندار هرمزگان در ادامه عنوان کرد: مشاغل خانگی ضمن ایجاد فرصت های اشتغال برای افراد به ویژه زنان زمینه تجمیع سرمایه‌های خرد و اندک و عرضه محصولات تولید شده را فراهم می‌کند.

گفتنی است، ساخت ۲۲ منزل مسکونی برای مددجویان تحت حمایت در شهرستان های رودان، سیریک و پارسیان، راه‌اندازی چهار پروژه آبشیرینکن و ایجاد ۱۰ فرصت اشتغال‌ برای توان‌خواهان، همچنین راه‌اندازی یک مرکز مثبت زندگی با اعتبار ۲۳ میلیارد ریال از جمله پروژه های بهزیستی استان در هفته دولت است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه