English

اهمیت تسریع در طراحی‌های شهری برای جلوگیری از ایجاد هزینه‌ها

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: با چکش‌کاری و غلبه نگاه‌های کارشناسی در شهرداری، شاهد رضایتمندی مردم در اجرای طرح‌های عمرانی و حمایت عمومی از این پروژه‌ها هستیم.

اهمیت تسریع در طراحی‌های شهری برای جلوگیری از ایجاد هزینه‌ها

به گزارش خبرگزاری موج قم، عباس حلوایی زاده در آیین تودیع و معارفه سرپرست جدید فنی و طراحی شهرداری قم، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت نیروهای بومی و کارآمد، جزو اولویت‌های شهرداری است.

وی اهمیت مباحث طراحی را موردتوجه قرارداد و ابراز کرد: طراحی نقش به‌سزایی در اجرای پروژه‌های شهری دارد که نمونه بارز آن را می‌توان در نحوه مدیریت میدان شهید مطهری مشاهده کرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه در دوره جدید امید می‌رود با استفاده از تجربه سال‌های گذشته شاهد کارآمدی بیشتری در زمینه طراحی باشیم، افزود: طراحی، اجرا و نظارت جزو مهم‌ترین حوزه‌های کاری معاونت فنی و عمرانی شهرداری است و باید راندمان و بهره‌وری آن‌ها همواره به سمت مطلوبیت بیشتر حرکت کند.

وی با تأکید بر ضرورت هماهنگی بین بخش‌های طراحی، اجرا و نظارت، گفت: طراحی‌های شهری در زمینه مدیریت آب‌های سطحی، تقاطع‌ها و غیره دخیل هستند که هماهنگی بین آن‌ها می‌تواند به پروژه شاخص و موفقی مانند تقاطع سه سطحه ولیعصر(عج) منجر شود.

حلوایی زاده ادامه داد: با چکش‌کاری و غلبه نگاه‌های کارشناسی در شهرداری، شاهد رضایتمندی مردم در اجرای طرح‌های عمرانی و حمایت عمومی از این پروژه‌ها شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: ریل‌گذاری اجرای طرح‌های کارشناسی در شهرداری قم زمان بسیاری برده و امروز مجموعه مدیریت شهری قم فاصله بین طرح اولیه و اجرا را بسیار نزدیک کرده است.

وی اضافه کرد: تعلل در طراحی‌های شهری بار مالی بر دوش شهرداری می‌گذارد و لازم است تا این اداره در زمان مشخص خود نسبت به حوزه‌های کاری تعریف‌شده اقدام نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه