English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد؛

گشایش تالار مرکزی ساری در هفته دولت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: تالار مرکزی ساری به زودی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

گشایش تالار مرکزی ساری در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار داشت: این تالار که عملیات احداث آن از سال 1386 آغاز شد با شتاب چند ماه اخیر در چند روز آینده افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: 130 میلیارد تومان در سال‌های قبل برای این طرح هزینه شد و اخیراً نیز 80 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه بزرگ تخصیص یافت که با این مبلغ که از اعتبارات سفر ریاست جمهوری است این تالار تکمیل خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه زیر بنای این طرح بزرگ 12 هزار و 967 متر مربع است تصریح کرد: تالار مرکزی ساری از نظر زیبایی، استاندارد و امکانات فیزیکی از بهترین مراکز فرهنگی و هنری کشور می باشد.

وی گفت: این اَبَر مجتمع دارای سه سالن اختصاصی سالن آمفی تئاتر  با ظرفیت 601 صندلی، سالن موسیقی با ظرفیت 158 صندلی و سالن سینما با ظرفیت 187 صندلی می باشد

جوادی بیان داشت: علاوه بر سالن های سه گانه، این مجتمع دارای کارگاه های آموزشی، کارگاه های ساخت دکور، کلاس های آموزشی، دفاتر انجمن های مختلف فرهنگی شامل موسیقی و تئاتر، هنرهای تجسمی و همچنین مکان‌های رفاهی شامل کافی‌شاپ و نمازخانه، نگارخانه و کتابخانه و فضاهای اداری، خدماتی و تأسیساتی می‌باشد که امید می رود بخش قابل توجهی از نیازهای این شهرستان هنرمند پرور و حتی شهرهای مجاور را تأمین کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه