English

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت صورت گرفت؛

بهره برداری ۲۰ طرح اقامتی و گردشگری در رضوانشهر

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت ۲۰ طرح اقامتی، گردشگری و پذیرایی با حضور استاندار گیلان در رضوانشهر با هزینه ۱۳۰ میلیارد تومان به صورت متمرکز در رضوانشهر به بهره برداری رسید

بهره برداری ۲۰ طرح اقامتی و گردشگری در رضوانشهر

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، در ادامه برنامه‌های هفته دولت ظهر امروز (شنبه) با حضور  اسدالله عباسی استاندار گیلان در رضوانشهر، ۲۰ طرح اقامتی، گردشگری و پذیرایی سطح استان با اشتغال ۹۷ نفر به صورت متمرکز افتتاح شد.

 عباسی در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: شهرستان رضوانشهر جایگاه ویژه ای در حوزه گردشگری و صنایع دستی دارد که باید از این ظرفیت ها در جهت توسعه اقتصاد و اشتغال بهره مند شد. 

وی با اشاره به لزوم حمایت از سرمایه گذاری به ویژه در حوزه گردشگری، تصریح کرد: از همه فعالان اقتصادی که گیلان را به عنوان هدف سرمایه گذاری انتخاب کنند، حمایت می شود و هیچ مانعی در این مسیر وجود ندارد. 

استاندار گیلان بر لزوم فعال تر شدن کارگروه گردشگری همه فرمانداری های استان تاکید و خاطرنشان کرد: توسعه گردشگری بعنوان عاملی در احیای روستا و فرهنگ آن به شمار می آید و از پدیده مهاجرت جلوگیری می کند.

وی ادامه داد: توجه به امر گردشگری و نیز تولید صنایع دستی بومی نقش موثری در ارتقا همه جانبه روستاها و اشتغال دارد.

وی اشتغال پایدار برای بومیان منطقه را ماحصل توسعه گردشگری و صنایع دستی خواند و بر ضرورت آموزش میزبانان اقامتگاه های روستایی با مفاهیم گردشگری و نیز آموزش مهارت های صنایع دستی، اظهار کرد: باید دو مزیت کشاورزی و گردشگری استان بیش از پیش مورد توجه مسئولان و فعالان حوزه سرمایه گذاری باشد.

قابل ذکر است که در طول هفته دولت ۶۲ پروژه میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی در نقاط مختلف گیلان افتتاح می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه