English

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی مازندران خبر داد؛

افتتاح همزمان ۲۸ پروژه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مازندران

سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از افتتاح همزمان 28 پروژه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهوری در مازندران خبر داد.

افتتاح همزمان 28 پروژه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مازندران

به ‌گزارش خبرگزاری موج مازندران، مهدی ایزدی سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اعلام این خبر اظهار داشت: برای این 28 پروژه یک میلیارد و 520 میلیون ریال سرمایه‌گذاری و بیش از 207 فرصت شغلی پیش‌بینی شده است‌.

وی ادامه داد: چندین مجموعه بوم‌گردی واحد پذیرایی، خانه‌های صنایع‌دستی و مرکز گردشگری ساحلی در سراسر استان افتتاح و اعتبار مورد نیاز آن از بخش خصوصی و اعتبارات دولتی تأمین می‌شود.

سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به پراکندگی این پروژه‌ها در سراسر استان خاطرنشان ساخت: مازندران استانی با تنوع جاذبه و قابلیت‌های گردشگری بی‌شماری است که می‌تواند مقصد سفر گردشگران با سلایق متنوع باشد.

وی بیان داشت: گردشگری صنعتی فرابخشی است و توسعه آن به ویژه در استانی مانند مازندران که تقریباً در تعطیلات آخر هفته نیز میزبان گردشگران ورودی به استان است؛ نیازمند توجه ویژه ملی و همکاری و تعامل تمامی دستگاه‌های اجرایی است.

ایزدی گفت: پروژه‌های بسیار خوبی در مازندران در حال ساخت است و به طور حتم در آینده نزدیک شاهد خدمات‌رسانی قابل قبولی در استان خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه