English

اجرای فاز پنجم طرح اصلاح روشنایی بوستان‌های قم

سیستم روشنایی دو بوستان جدید در کوچه 30 شهید مطهری و حمزه سیدالشهدا در منطقه 6 توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در حال احداث است.

اجرای فاز پنجم طرح اصلاح روشنایی بوستان‌های قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، فاز پنجم عملیات ایمن‌سازی و اصلاح روشنایی بوستان‌های سطح شهر قم از چندی قبل آغازشده است و در مناطق مختلف شهر تعدادی از بوستان‌ها مشخص‌شده و طبق اولویت‌بندی اصلاح روشنایی آن‌ها در مرحله انجام است.

یکی از اقدامات مهم سازمان پارک‌های شهرداری قم در کنار بحث اصلاح روشنایی و ایمن‌سازی روشنایی بوستان‌های قدیمی شهر، اقدامات در راستای اصلاح و احداث روشنایی بوستان‌های جدیدالاحداث بوده تا همزمان با بهره‌برداری فضای سبز شاهد روشنایی بوستان‌های جدیدالاحداث نیز باشیم.

در همین زمینه دو پروژه در حال احداث سازمان پارک‌ها در منطقه ۶ شامل بوستان کوچه ۳۰ شهید مطهری و حمزه سیدالشهدا، با توجه به اینکه به‌تازگی احداث‌شده‌ است، برای افزایش ارائه خدمات رفاهی مناسب با محلات کم برخوردار، سیستم روشنایی این بوستان‌ها در مرحله انجام است.

گفتنی است حفاری و کابل‌کشی‌های این بوستان‌ها در حال انجام بوده و به‌محض اینکه کاشت این بوستان‌ها تکمیل شود مابقی پروژه نیز انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه