English

عضو هیئت مدیره انجمن مطالعات غرب آسیا:

هدف ما زدودن تمرکزگرایی علمی است

عضو هیئت مدیره انجمن مطالعات غرب آسیا گفت: هدف ما زدودن تمرکزگرایی علمی است و در واقع به استان‌ها مجال حضور و بروز در فضای علمی و آکادمیک کشور داده شود.

هدف ما زدودن تمرکزگرایی علمی است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مهدی لَکزی عضو هیئت مدیره و دبیر اجرایی انجمن مطالعات غرب آسیا اظهار داشت: بسیار خوشحال هستیم که نخستین شعبه انجمن علمی مطالعات غرب آسیا در استان مازندران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس با همکاری دانشگاه مازندران تأسیس و افتتاح شد.

وی ادامه داد: این انجمن در سال 99 تأسیس شد و در حال حاضر دو سال از فعالیت مستمر علمی و آکادمیک آن می‌گذرد و نشست‌های حضوری و آنلاین مختلفی را در سطح کشور با حضور اساتید و متخصصان داخلی و خارجی برگزار می‌کنیم.

عضو هیئت مدیره و دبیر اجرایی انجمن مطالعات غرب آسیا گفت: همچنین به تولید محتوا از طریق انتشار مقالات و مطالب علمی در سایت و کانون‌های اجتماعی خودمان می‌پردازیم.

وی با اشاره به اینکه افتتاح شعبه انجمن ایرانی مطالعات غرب آسیا در استان مازندران اتفاق بسیار خوبی برای این استان است، تصریح کرد: هدف ما زدودن تمرکزگرایی علمی است و در واقع به استان‌ها مجال حضور و بروز در فضای علمی و آکادمیک کشور داده شود.

لَکزی بیان داشت: هیئت مدیره شعبه انجمن ایرانی مطالعات غرب آسیا در استان مازندران با کمک دانشگاه مازندران شکل گرفته است و امیدواریم ما از اساتید و متخصصان حوزه مطالعات بین‌الملل و خاورمیانه در دانشگاه‌های سطح مازندران بهره ببریم و شاهد رشد و شکوفایی این استان در عرصه علمی کشور باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه