English

استاد روابط بین الملل دانشگاه دولتی سن‌پترزبورگ روسیه مطرح کرد؛

انجمن ایرانی مطالعات غرب آسیا؛ فرصتی برای فعالیت‌های علمی مشترک

استاد روابط بین الملل دانشگاه دولتی سن‌پترزبورگ روسیه، انجمن ایرانی مطالعات غرب آسیا را فرصتی برای فعالیت‌های علمی مشترک دانست.

انجمن ایرانی مطالعات غرب آسیا؛ فرصتی برای فعالیت‌های علمی مشترک

به گزارش خبرگزاری موج مازندان، عارف بیژن، دکترای رشته روابط بین الملل دانشگاه دولتی سن پترزبورگ روسیه در آئین تأسیس انجمن ایرانی مطالعات غرب آسیا شعبه مازندران در شهر چالوس، اظهار داشت: همایش امروز در راستای تأسیس شعبه مازندران برگزار شد و به لطف خدا با کمک اساتید دانشگاه‌های دولتی و آزاد کل استان مازندران این مهم انجام شد.

وی ادامه داد: نخستین شعبه انجمن ایرانی مطالعات غرب آسیا در سطح کشور در استان مازندران و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس تأسیس شد.

استاد رشته روابط بین الملل دانشگاه دولتی سن پترزبورگ روسیه گفت: امیدواریم با کمک دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های مازندران بتوانیم بستر و فضایی را فراهم کنیم تا فعالیت‌های تیمی و علمی مشترک صورت بگیرد.

وی بیان داشت: تأسیس انجمن ایرانی مطالعات غرب آسیا شعبه مازندران در شهر چالوس می‌‌تواند بستری برای سایر استان‌های کشور باشد تا نمایندگی این انجمن را در استان‌های خودشان دایر کنند و در سطح کشور بتوانیم این انجمن را معرفی کنیم.

بیژن افزود: همه تلاش ما این است تا در مباحث علمی و پژوهشی گام‌هایی هر چند کوچک در راستای اهداف و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفت به موفقیت دست پیدا کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه