English

رئیس سازمان شیلات ایران:

بستر های ارتقاء حوزه شیلاتی گیلان فراهم است

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران گفت: بستر های ارتقاء حوزه شیلاتی گیلان باتوجه به اینکه مبنای آغاز فعالیت شیلات در کشور بوده و نماینده عالی دولت در استان نیز اشراف خوبی بر مسائل حوزه شیلات و اقتصاد دریا و کشاورزی دارد، فراهم است.

بستر های ارتقاء حوزه شیلاتی گیلان فراهم است

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، سید حسین حسینی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران  در دیدار  با استاندار گیلان گفت: ظرفیت های زیستی شیلات و آبزی پروری در شمال و جنوب کشور مغفول مانده که در دولت سیزدهم برنامه های راهبردی در جهت شکوفایی این حوزه مهم تدوین شده و در حال اجراست.

 حسینی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس جمهوری مبنی بر تامین امنیت غذایی پایدار و خود اتکایی کشورمان در این زمینه با بهره مندی از تولیدات دانش بنیان، افزود: بستر های ارتقاء حوزه شیلاتی گیلان باتوجه به اینکه مبنای آغاز فعالیت شیلات در کشور بوده و نماینده عالی دولت در استان نیز اشراف خوبی بر مسائل حوزه شیلات و اقتصاد دریا و کشاورزی دارد، فراهم است.

در این دیدار که نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال و تعدادی از مدیران حوزه شیلات حضور داشتند، صالح محمدی مدیرکل جهاد کشاورزی گیلان گزارشی از آخرین وضعیت فعالیت های شیلات و آبزی پروری استان ارائه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه