English

‍ مدیرکل بیمه سلامت ایلام؛

بیمه سلامت ایلام ۲۶۰ میلیارد تومان برای درمان پرداخت می کند

مدیرکل بیمه سلامت ایلام گفت: میزان تعهدات بیمه سلامت ایلام تا پایان سال جاری به مراکز درمانی طرف قرارداد ۲۶۰ میلیارد تومان می باشد که تا پایان تیرماه تمامی مطالبات بخش خصوصی پرداخت شده است.

بیمه سلامت ایلام ۲۶۰ میلیارد تومان برای درمان پرداخت می کند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، نورالدین رحیمی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: سال گذشته بیمه سلامت مبلغ ۲۰۸ میلیارد تومان برای هزینه درمان بیمه‌شدگان به موسسات و مراکز درمانی طرف قرارداد در استان پرداخت کرده است

وی افزود: : بیمه سلامت ایلام در سالجاری ۲۶۰ میلیارد تومان برای درمان پرداخت می کند که تا پایان تیرماه تمامی مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد بخش خصوصی پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت ایلام گفت: همچنین مقرر گردیده در سالجاری هزینه های درمانی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی ایلام به صورت صد درصد پرداخت و این طرح طی روزهای اینده اجرا می شود.

۵۸ هزار نفر نیز تحت پوشش بیمه سلامت همگانی رایگان هستند

وی ادامه داد: ۳۷۰ هزار نفر از جمعیت ایلام در قالب صندوق های کارکنان دولت، بیمه درمان ایرانیان، صندوق سایر اقشار، سلامت همگانی روستاییان و عشایر تحت پوشش این سازمان قرار دارند که ۲۲۳ هزاراز این جمعیت روستاییان، عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر هستند.

رحیمی بیان داشت: همچنین ۵۸ هزار نفر نیز تحت پوشش بیمه سلامت همگانی رایگان هستند و برای این جمعیت پزشک خانواده  و نظام ارجاع در نظر گرفته شده و بر این اساس از ظرفیت بخش خصوصی و نیز دولتی استفاده می شود.

وی یادآور شد: تعداد ۲۲۰ هزار نفر از جمعیت روستایی ایلام تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

مدیرکل بیمه سلامت ایلام خاطرنشان کرد: تمامی افراد که جزء سه دهک اول استان هستند به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه پرداخت‌های بیمه سلامت با اجرای نسخه الکترونیک به روز شده است اضافه کرد:  در حال حاضر پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت به صورت الکترونیک انجام می شود.

بهره مندی ۸۰ زوج نابارور در استان ایلام از خدمات بیمه سلامت

دکتر رحیمی در ادامه از بهره مندی ۸۰ زوج نابارور در استان ایلام از خدمات بیمه سلامت خبر داد و گفت: تاکنون ۲۵۰ میلیون تومان هزینه درمان در مراکز طرف قرارداد به زوجین نابارور و نازا ایلام از سوی بیمه سلامت پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه سقف پرداخت هزینه نامحدود است افزود: پرداخت هزینه‌های دارو، پاراکلینیک و تجهیزات پزشکی مرتبط با خدمات ناباروری به صورت ۹۰ درصد تحت پوشش بیمه قرار دارد.

به گفته ی مدیرکل بیمه سلامت ایلام، در سالجاری ۳٠٠ قلم دارو به تعهدات بیمه اضافه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه