English

فرمانده سپاه فجر خبر داد؛

نمایش بزرگ میدانی محشر در شیراز برگزار می شود

فرمانده سپاه فجر در دیدار با رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: نمایش بزرگ میدانی محشر به‌عنوان یک اثر هنری فاخر به زودی در شهر شیراز به روی صحنه خواهد رفت.

نمایش بزرگ میدانی محشر در شیراز برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سردار بوعلی، فرمانده سپاه فجر شیراز در دیدار با رییس سازمان بسیج  هنرمندان کشور با بیان اینکه ظرفیت های حوزه فرهنگی و هنری استان فارس در سطح کشور بی نظیر است، گفت: برنامه ریزی، هم افزایی و تجمیع ظرفیت های هنرمندان متعهد و انقلابی در راستای تولید آثار فاخر انقلابی و مخاطب پسند رسالت مهم سازمان بسیج هنرمندان است.

وی با تاکید بر اهمیت توجه و حمایت همه جانبه مسئولان از حوزه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: نسل نوجوان  و جوان کشور از آثار فاخر فرهنگی و هنری با موضوعات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استقبال می کند. 

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه نام شهر شیراز به عنوان مهم سومین حرم اهل بیت «علیهم السلام» مزین شده است، گفت: این یک ظرفیت مهم و تاثیرگذار برای طراحی و برگزاری برنامه های فرهنگی هنری در خطه فارس است که باید مورد توجه مسئولان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر بخصوص اعضای سازمان بسیج هنرمندان استان قرار بگیرد. 

سردار بوعلی با بیان اینکه نمایش بزرگ میدانی محشر بعنوان یک اثر هنری فاخر بزودی در شهر شیراز به روی صحنه خواهد رفت، گفت: این اثر هنری فاخر با همکاری و پشتیبانی دستگاه ها و نهادهای مختلف برگزار می شود و پیش بینی شده در هر سانس اجرا میزبان بیش از ۷ هزار نفر از مردم شیراز باشد. 

فرمانده سپاه فجر افزود: در حاشیه برگزاری این نمایش شاهد برپایی نمایشگاه های فرهنگی و هنری و اجرای گروه های سرود انقلابی نیز خواهیم بود. 

در این دیدار مجید میکائیلی شرح مختصری از برنامه های شاخص هنری اجرا شده و همچنین برنامه های سازمان بسیج هنرمندان فارس در سال جاری را بیان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه