English

معاونت خدمات شهری شهرداری نجف آباد خبر داد؛

جمع آوری روزانه بین ۷ تا ۱۱ قلاده سگ بلاصاحب از مناطق شهری نجف آباد

معاونت خدمات شهری شهرداری نجف آباد گفت: روزانه به طور متوسط بین ۷ تا ۱۱ قلاده سگ بلاصاحب از مناطق مختلف شهری نجف آباد جمع‌آوری می‌شود.

جمع آوری روزانه بین ۷ تا ۱۱ قلاده سگ بلاصاحب از مناطق شهری نجف آباد

امین ایوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با اشاره به جمع آوری روزانه بین ۷ تا ۱۱ قلاده سگ بلاصاحب از مناطق مختلف شهری در نجف آباد بیان داشت: با یک شرکت در حال قرارداد بستن هستیم که کلاً بحث سگ های ولگرد را از جمع آوری تا نگهداری به آن واگذار کنیم.

وی گفت: علی رغم محدودیت در منابع و امکانات شهرداری ها حفظ بهداشت و امنیت شهروندان از دغدغه های شهرداری است و طبیعتاً رسیدگی به وضعیت سگ های بلاصاحب یکی از اولویت های اول شهرداری نجف آباد می باشد.

 معاونت خدمات شهری شهرداری نجف آباد اعلام کرد: روزانه به طور متوسط بین ۷ تا ۱۱ قلاده سگ بلاصاحب از مناطق مختلف شهری نجف آباد جمع‌آوری می‌شود و در حال حاضر ۵۷۶ قلاده سگ در محل نگهداری سگ های شهرداری جمع آوری و در حال محافظت و نگهداری هستند.

این مقام مسئول افزود: در خصوص سگ های بلاصاحب ضعف قانونی داریم و به واقع شهرداری در این میان تکلیف خود را نمی دانند طبق قانون وظیفه جمع آوری و نگهداری سگ ها با شهرداری است لیکن این نگهداری بسیار پر هزینه و وقت گیر است.

ایوبی با اشاره به زیاد شدن و تکثیر بیش از حد این حیوانات، یکی از دلایل این امر را وجود سمن های حمایت از حیوانات نام برد و گفت سمن هایی که در زمینه حمایت از حیوانات فعال هستند و اقدام به غذا دهی به این حیوانات می کنند منجر به تولید نسل بیشتر این حیوانات و ایجاد مزاحمت بیشتر برای شهروندان می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه