English

استاندار کرمانشاه:

مداحان و ذاکران امام حسین(ع) باید عاشوراییان و یزیدیان زمان خود را بشناسند

استاندار کرمانشاه در نوزدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی در کرمانشاه گفت: مسئولیت ذاکران و نوکران اهل بیت علیهم السلام در زمان شناسی و دشمن شناسی در شرایط کنونی بسیار خطیر است.

مداحان و ذاکران امام حسین(ع) باید عاشوراییان و یزیدیان زمان خود را بشناسند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه ضمن ابراز خرسندی از افتخار میزبانی ذاکران و مداحان اهل بیت علیهم السلام در کرمانشاه، ابراز داشت: با توجه به انواع و اقسام دسیسه های دشمنان اسلام و قرآن در تمام دنیا قطعا مسئولیت پیرغلامان و خادمان حسینی در شرایط سخت کنونی بسیار خطیر است چرا که میبایست با زمان شناسی و دشمن شناسی  ضمن شناخت دقیق واقعه عاشورا در سال ۶۱ هجری، شمرها و عاشوراییان زمان خود را بشناسید و به نسل جدید منتقل نمایید.

بهمن امیری مقدم با تاکید بر اینکه امروز جنگ ایران اسلامی همزمان در سه جبهه جهاد اصغر، اکبر و جهاد کبیر که همان جهاد تبیین است، در جریان است، خاطر نشان ساخت: در این بین وظیفه مداحان و خادمین اهل بیت علیهم السلام در انعکاس و تبیین ارزش های والای عاشورایی و شناخت واقعی از دشمن بسیار خطیر و قابل توجه است.

وی با بیان این مطلب که فرهنگ عاشورایی را باید بیش از پیش در بخش های مختلف جاری و ساری کنیم، تاکید کرد: به رغم فاصله اندک در دریافت پرچم مقدس پیر غلامان حسینی در کرمانشاه، اما حسینی وار تمامی ارگان های استان از دفتر محترم امام جمعه کرمانشاه تا بزرگواران سپاه، ارتش و نیروی انتظامی همگی پای کار آمدند و به یمن ورود این پرچم مقدس به استان، امروز مرز بین المللی خسروی رسماً به روی زوار عتبات عالیات باز شده است.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه مرز خسروی نزدیکترین مرز ورود به کشور عراق و زیارت قبور ائمه اطهار علیهم السلام است، تصریح کرد: مرز بین المللی خسروی به عنوان یکی از امن ترین نقاط مرزی کشور امسال با افتخار میزبان زائران حسینی در ایام اربعین است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه