English

معاون نخست وزیر تاتارستان فدراسیون روسیه خبر داد؛

سفر قریب الوقوع رئیس جمهور تاتارستان به ایران

معاون نخست وزیر تاتارستان فدراسیون روسیه از سفر قریب الوقوع رئیس جمهور تاتارستان به ایران خبر داد و گفت: بازدید از مناطق اقتصادی، برگزاری جلسات تجاری و تصمیم‌گیری برای توسعه مراودات اقتصادی و تجاری و ایجاد بستر سفر رئیس جمهوری تاتارستان از برنامه های بازدید امروز است.

سفر قریب الوقوع رئیس جمهور تاتارستان به ایران

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، الگ کوروبچنکو معاون نخست وزیر و وزیر صنعت و تجارت جمهوری تاتارستان فدراسیون روسیه در دیدار با استاندار گیلان با اشاره به موضوعات مطرح شده در ارتباط تصویری رییس جمهور تاتارستان با استاندار گیلان در هفته گذشته، گفت: در سفر امروز هم ترکیبی از مسئولان دولتی، معاونان وزرا، دستیار ویژه رئیس جمهوری تاتارستان و هیات اقتصادی و تجاری این کشور حضور دارند.

معاون نخست وزیر تاتارستان فدراسیون روسیه

الگ کوروبچنکو از سفر قریب الوقوع رئیس جمهور تاتارستان به ایران خبر داد و افزود: بازدید از مناطق اقتصادی، برگزاری جلسات تجاری و تصمیم‌گیری برای توسعه مراودات اقتصادی و تجاری و ایجاد بستر سفر رئیس جمهوری تاتارستان از برنامه های بازدید امروز است.

معاون نخست وزیر تاتارستان فدراسیون روسیه

وی تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم برای توسعه روابط تجاری، موضوع حمل و نقل است که می توان به توسعه حمل و نقل جاده‌ای و دریایی اشاره کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه