English

رئیس کل دادگستری استان گیلان:

بهسازی مسیر آبشار ویسادار برای اشتغال جوانان بومی و جذب گردشگر اجرایی شود

رئیس کل دادگستری استان گیلان خطاب به شهردار رضوانشهر گفت: بهسازی مسیر آبشار ویسادار به صورت دقیق اجرایی شود و با استقرار امکانات رفاهی، زمینه اشتغال جوانان بومی منطقه و جذب گردشگر فراهم گردد.

بهسازی مسیر آبشار ویسادار برای اشتغال جوانان بومی و  جذب گردشگر اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه فطرت همه انسان ها خداخواهی و خداجویی است اظهار کرد: لازمه کم کردن فاصله انسان با خداوند متعال، دل بریدن از تعلقات و وابستگی های دنیوی است.

وی با بیان اینکه انسان طبع اجتماعی دارد و باید به تعادل اجتماعی برسد افزود: تعادل اجتماعی به معنای تن دادن به قانون و تمکین از آن است و هرچه از قانون تمکین نکنیم و به آن تن ندهیم از طبیعت اجتماعی خود دور شده ایم.

رییس شورای قضایی استان در ادامه ابراز داشت: رعایت قانون به نفع همگان است و قانون گذار مصلحت جمعی را بر مصلحت فردی در قانون ترجیح داده است.

وی استان گیلان را دارای طبیعتی بکر و ظرفیت های طبیعی بالقوه برای گردشگری توصیف نمود و گفت: چیدمان الهی در دامن طبیعت گیلان به گونه ای تجلی کرده است که با کمترین امکانات می توان استعداد های بالقوه استان را به فعلیت رساند.

این مقام ارشد قضایی به شهردار منطقه دستور داد تا بهسازی مسیر آبشار ویسادار به صورت دقیق اجرایی شود و با استقرار امکانات رفاهی، زمینه اشتغال جوانان بومی منطقه و  جذب گردشگر فراهم گردد.

احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان نیز با بیان اینکه باید مسیر آبشار ویسادار و جاده ای که در گذشته توسط شرکت شفارود احداث شده بود در اختیار شهرداری قرار گیرد گفت: شهرداری می تواند به صورت نظام مند از این ظرفیت علاوه بر اشتغال زایی، در راستای جذب اعتبارات بهره برده و از این طریق عقب ماندگی های شهری را جبران نموده و در جهت توسعه شهر گام بردارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه