English

در نیمه اول شهریورماه؛

طرح ملی «حامیم» دانشگاه‌های هرمزگان به میزبانی مشهد مقدس اجرا می شود

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های هرمزگان گفت: دوره ضیافت اندیشه اساتید و طرح ملی «حامیم» به میزبانی مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

طرح ملی «حامیم» دانشگاه‌های هرمزگان به میزبانی مشهد مقدس اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت‌الاسلام سید عباس تقوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های هرمزگان گفت: با محوریت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان و سایر دانشگاه‌های کشور با حمایت، همدلی، همراهی و مواظبت خاص مسئولان محترم دانشگاه های استان و سایر مسئولین مجری طرح فاخر و بسیار موثر و با برکت در استان را شاهد هستیم.

وی افزود: این طرح که به عنوان طرح «حامیم» شناخته می شود که مخفف عبارت «حلقه‌های میانی» است، منظور از حلقه های میانی جوانان های انقلابی، فعالان فرهنگی عرصه دانشجویی که در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی اهل کار و تلاش و اقدام خاص هستند است.

حجت‌الاسلام تقوی در ادامه با اشاره به اینکه این طرح در دهه اول شهریور ماه و در جوار حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در شهر مشهد مقدس اجرا خواهد شد که اساتید برجسته و منتخب به عنوان مدرسین دوره حضور خواهند داشت گفت: از دوره های خاص این طرح به کارگاه معارفی با عنوان «هم‌رزمان حسین(ع)» از آثار فاخر مقام معظم رهبری می‌باشد که به تمامی شرکت کنندگان در این دوره به عنوان یک درس عمومی آموزش داده خواهد شد.

وی اظهارداشت: در کنار اقدامات فاخر برنامه ریزی شده تا برگزاری دوره های آموزشی سواد رسانه ای و فضای مجازی، جریان شناسی سیاسی دانشگاه‌های استان، جریان شناسی منطقه‌ای با عنوان غرب شناسی با حضور استاد فوادایزدی و جریان شناسی روشن‌فکری نیز با حضور استاد جعفری هرندی برگزار خواهد شد؛ دوره‌های جانبی نظیر تشرف دسته جمعی و هم‌خوانی در حرم مطهر رضوی، مسابقات فرهنگی و ورزشی، دوره های مهارتی نظیر مدیریت زمان نیز بخشی از برنامه ها است.

بیشتر بخوانید:

مردم ولی نعمت‌اند نه مشتری

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های هرمزگان تصریح کرد: مخاطبان این دوره شامل کلیه فعالین منتخب فرهنگی، سیاسی دانشجویان استان که با همکاری تشکل های انقلابی، هیات مذهبی و بسیج دانشجویی استان همراه بوده و شرکت کنندگان از دو واحد درسی معارف اسلامی بهره خواهند شد، بناست بعد از شناسایی جمعیت فعالیت انقلابی که منتخبین آن‌ها در این دوره شرکت خواهند کرد شاهد رفع خلأ حضور دانشجویان در دوران بعد از کرونا باشیم.

وی عنوان کرد: ابداع خاص مقام معظم رهبری در استفاده از واژه «حلقه های میانی» و ارائه ماموریت «جهاد تبیین» برای جوانان انقلابی از اهداف مجموعه است که با حضور بیش از ۲۵۰ دانشجو از دانشگاه های استان در صدد تقویت این دو حوزه هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه