English

بازرس و مسئول پیگیری‌های ویژه استاندار مازندران:

۸۵ طرح مصوب سفر رئیس‌جمهور به مازندران ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

بازرس و مسئول پیگیری‌های ویژه استاندار مازندران گفت: 85 طرح اقتصادی و عمرانی مصوب سفر رئیس جمهوری به استان با 30 درصد پیشرفت فیزیکی با قوت در حال انجام است.

85 طرح مصوب سفر رئیس‌جمهور به مازندران 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسین شاه‌پری بازرس و مسئول پیگیری‌های ویژه استاندار مازندران در نشست شورای اداری استان، اظهار داشت: در سفر بیستم اسفند ماه سال گذشته رئیس جمهور به مازندران اجرا یا تکمیل 176 طرح اقتصادی و عمرانی با 17 هزار و 700 میلیارد تومان اعتبار به تصویب رسید که قرار است این طرح ها طی سال‌های 1401 تا 1403 به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه طرح نیروگاه زباله سوز ساری که حدود 12 سال مسکوت مانده بود و اکنون در بخش ابنیه و تجهیزات به ترتیب 80 و 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده این طرح بعد از سال‌ها در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

بازرس و مسئول پیگیری‌های ویژه استاندار مازندران تصریح کرد: عملیات ساخت تصفیه خانه نیروگاه زباله سوز نوشهر به عنوان یکی از طرح های اولویت دار اکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این طرح تا پایان شهریور امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به تکمیل بهسازی ورزشگاه وطنی قائمشهر، افزود: به زودی تیم فوتبال نساجی مازندران می‌تواند ادامه مسابقات خود را در لیگ برتر در این ورزشگاه از سر بگیرد.

وی با بیان اینکه 85 طرح اقتصادی و عمرانی مصوب سفر رئیس جمهور اکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اضافه کرد: تاکنون فرایند تکمیل هفت طرح مصوب این سفر به اتمام رسیده است.

گفتنی است؛ نتیجه نخستین سفر هیئت دولت سیزدهم به مازندران تصویب حدود 17 هزار و 700 میلیارد تومان اعتبار برای حوزه های مختلف بود که از این مبلغ حدود 624 میلیارد تومان به صورت نقدی در مرحله اول اختصاص یافت.

تاکنون 2 مرحله تخصیص اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور در اواخر اسفند سال گذشته و همچنین اوایل اردیبهشت ماه امسال صورت گرفته و کل اعتبار تخصیص یافته در مجموع مرحله اول و دوم مبلغ 892 میلیارد تومان بوده است و از کل اعتبارات تخصیص یافته مبلغ 802 میلیارد تومان مربوط به طرح های ملی است که به وزارتخانه های مربوطه ارجاع شده و 90 میلیارد تومان نیز به استان ابلاغ شده است. همچنین اعتبارات اختصاص یافته به استان، توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی همراه با نظارت استانداری به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه