English

مدیرکل راهداری مازندران اعلام کرد؛

بهره‌برداری از ۹۷ پروژه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت 97 پروژه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اعتباری بالغ بر 380 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 97 پروژه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران اظهار داشت: هفته دولت مهمترین مناسبت تقویمی دستگاه های اجرایی و زمان گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و 15 هزار شهید دولت بوده، لذا این اداره کل با افتتاح 65 پروژه در حوزه فنی و راه های روستایی و 32 پروژه در حوزه راهداری سهمی کوچک در گرامیداشت این هفته دارد.

وی به پروژه های افتتاحی حوزه فنی و راه‌های روستایی این اداره کل اشاره کرد و ادامه داد: عملیات احداث دوربرگردان شماره 2 کمربندی تنکابن، عملیات بهسازی و آسفالت راه های روستایی سرخ ولیک شهرستان ساری، خرج شهرستان سوادکوه، سراج محله _ نصرت آباد شهرستان گلوگاه، شهرستان هنی‌سک _ نیچکوه شهرستان نوشهر، کفترکار _ سه راهی غلامی شهرستان بهشهر، اجاکسر و احمد آباد شهرستان بابلسر ، سوخته کلا _ هلی دشت شهرستان قائمشهر، ارمک _ کلاگر محله شهرستان بابل، خشواش _ بلده شهرستان آمل بخشی از پروژه‌های افتتاحی این اداره کل بوده که به بهره برداری نهایی می‌رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران به اقدامات این اداره کل در زمینه ارتقاء ایمنی در محورهای استان پرداخت و افزود: عملیات روکش آسفالت محورهای شریانی و اصلی استان مازندران به طول 70 کیلومتر و احداث 10 کیلومتر روشنایی از جمله پروژه های شاخص در حوزه راهداری بوده که در این هفته به بهره برداری می‌رسد.

وی بیان داشت: پروژه‌های یاد شده با بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت، توانمندی و امکانات ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان به بهره‌برداری رسیده است.

جهانیان با قدردانی از همراهی و تعامل بخش خصوصی شامل پیمانکاران، مشاوران و سرمایه‌گذاران در اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی در بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ابراز امیدواری کرد با همراهی بخش خصوصی و پیمانکاران، زمینه ارتقاء و بهبود وضعیت زیرساخت‌های حوزه راه و ارتقاء ایمنی سفرهای جاده‌ای فراهم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه