English

معاون استاندار کرمانشاه تأکید کرد؛

لزوم تشکیل قرارگاه اربعین برای تردد امن زوار

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، رعایت نکات بهداشتی و امنیتی برای مقابله با تهدیدهای احتمالی در مباحث پدافند غیرعامل را مورد تاکید قرار داد و گفت: در آستانه اربعین حسینی تشکیل قرارگاه اربعین برای اعزام امن تر زائران به کربلا الزامی است.

لزوم تشکیل قرارگاه اربعین برای تردد امن زوار

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، محمد پورهاشمی در نشست شورای پدافند غیرعامل استان کرمانشاه ابراز داشت: ارزیابی و نظارت بر موکب‌هایی که مسئولیت اسکان و تغذیه زائران را برعهده دارند در دستور کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گیرد.

وی در ادامه گفت: نباید از کینه‌توزی‌های دشمنان غفلت کرد و باید با اتخاذ راهبردهای امنیتی در بخش‌های مختلف سفر امنی برای زائران اربعین حسینی فراهم شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تاکید کرد: بررسی کیفیت آب آشامیدنی برای مقابله با هرگونه تهدید زیستی در اربعین حسینی به صورت شفاف و دقیق ارزیابی شود و تمام احتمال‌ها باتوجه به حضور میلیونی زائران در آیین معنوی باید لحاظ گردد.

دبیر شورای پدافند غیر عامل استان با اشاره به اهمیت شناسایی و احصا تهدیدات در حوزه های سایبری و IT ، خواستار اهتمام بیشتر اعضای کارگروه و برنامه ریزی مدون جهت شناسایی تهدیدات و نقاط آسیب پذیر مربوط به هریک از دستگاهها و انجام راهکارهای مقابله ای با تهدیدات شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه