English

کسب مقام سوم مسابقات جهانی موی‌تای توسط دختر نوجوان سبزواری

رییس اداره ورزش و جوانان سبزوار بیان کرد: مسابقات قهرمانی موی تای جوانان جهان ۲۰۲۲، از روز چهارشنبه ۱۸ مردادماه در کوالالامپور، پایتخت مالزی آغاز شد و تا ۳۰ مردادماه ادامه دارد.

کسب مقام سوم مسابقات جهانی موی‌تای توسط دختر نوجوان سبزواری

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسین شهابی رییس اداره ورزش و جوانان سبزوار اعلام کرد: مهدیس دلقندی ورزشکار سبزواری که در مسابقات جهانی موی‌تای مالزی حضور یافته بود، موفق به کسب نشان برنز این رقابت‌ها شد.

شهابی در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: این دختر ۱۴ ساله سبزواری، توانست در وزن ۳۸ کیلوگرم با غلبه بر حریفان خود، بر سکوی سوم این رقابت‌ها بایستد.

رییس اداره ورزش و جوانان سبزوار همچنین تصریح کرد: مسابقات قهرمانی موی تای جوانان جهان ۲۰۲۲، از روز چهارشنبه ۱۸ مردادماه در کوالالامپور، پایتخت مالزی آغاز شد که تا ۳۰ مردادماه ادامه دارد.

وی در ادامه متذکر شد: در این پیکارها، بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۱۰۰ کشور جهان، با یکدیگر رقابت می‌کنند و همچنین از دعوت علی اکرمی، فوتسالیست سبزواری به اردوی تیم ملی فوتسال خبر داد.

شهابی در خاتمه اظهار کرد: اکرمی اکنون در تیم کراپ الوند قزوین توپ می‌زند و اردوی تیم ملی فوتسال برای انتخاب نفرات برتر به منظور اعزام به مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ کویت برپا شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه