English

فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد:

اصحاب رسانه نقش مهم وتاثیر گذاری در جامعه دارند

فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد گفت:خبرنگاران بهتر مسائل ومشکلات جامعه را لمس می کنند و نقش تاثیر گذاری در انعکاس آن دارند.

اصحاب رسانه نقش مهم وتاثیر گذاری در جامعه دارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، موسی مباشری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد درجمع خبرنگاران باتبریک روز خبرنگار بیان داشت: رسالت خبرنگار انعکاس اقدامات انجام شده و  کمبودها، نیازها و واقعیت های جامعه می باشد  که شما در شهرستان این رسالت را بخوبی انجام داده اید که قابل تقدیر  است.

وی اعلام داشت: درهفته دولت از 41 طرح  و پروژه  عمرانی که با هزینه ای بالغ بر 108 میلیارد تومان  اجرایی شده اند در شهرستان بهر برداری خواهد شد. 

این مقام مسئول ادامه داد: در هفته دولت گلنگ چند پروژه عمرانی از جمله پروژه 600 واحدی طرح مسکن ملی به زمین زده خواهد شد.

در ادامه احمد رضا جعفر زاده معاون فرمانداری شهرستان نجف آباد باتبریک روز خبر نگار گفت:خبرنگاران ناظران خوبی هستند  و با بیان اقدامات صورت گرفته  و همچنین مشکلات و کمبودها ونیاز های جامعه به مسئولین ، مردم وجامعه خدمت می کنند.

وی گفت: ما مشکلات و نیاز های اصحاب رسانه شهرستان را بررسی نموده و برای حل مشکلات بطور جدی اقدام خواهیم کرد.

همچنین ایوبی بخشدار بخش مهردشت شهرستان نجف آباد گفت: خبرنگاران شهرستان نجف آباد با نداشتن امکانات در هر شرایطی برای بیان مشکلات نیازها جامعه و اقدامات صورت گرفته در منطقه تلاش می کنند که قابل تقدیر وتشکر است.

درادامه نشست رئیس اداره فرهنگ و ارشاد نجف آباد  ضمن تبریک روز خبر نگار به جامعه خبری و همچنیین تقدیر و تشکر از فرماندار شهرستان و معاون فرمانداری و بخشدار بخش مهردشت که درجلسه تجلیل از خبر نگاران حضور یافته اند، گفت:خبرنگاران شهرستان در انعکاس اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان و نیاز ها جامعه  کمبودها   و مشکلات منطقه  بطور جدی تلاش می کنند.

سید حسن  لوح موسوی اعلام داشت: درشرایط سخت کرونائی با توجه  به اینکه خیلی ها از ترس بیماری از حضور  در جامعه و مکان های عمومی خوداری می کردند اما  خبرنگاران باجدیت در صحنه بودند و برای انعکاس خبرها تلاش می کردند.

رییس اداره ارشاد نجف آباد از فرماندار شهرستان نجف آباد درخواست کرد درجهت حل مشکلات خبر نگاران بخصوص مشکل مسکن اقدام جدی نماید.

به گزارش موج؛ در این جلسه خبرنگاران ضمن بیان مشکلات صنفی خود و نداشتن امکانات و همچنین مشکل مسکن از مسئولین درخواست کردند درحل مشکلات و نیاز های اصحاب رسانه بطور جدی وارد عمل شده و اقدام کنند.

فرماندار نجف آباد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه