English

سرپرست اداره کل پست گیلان :

شهروندان فریب پیامک‌هایی با مضمون "من مامور اداره پست هستم" را نخورند

سرپرست اداره کل پست گیلان در خصوص پیامک‌های جعلی کلاهبرداران گفت: شهروندان فریب پیامک‌هایی با مضمون اینکه من مامور اداره پست هستم و برای شما ابلاغیه قضایی آورده ام را نخورند.

شهروندان فریب پیامک‌هایی با مضمون "من مامور اداره پست هستم" را نخورند

به گزارش خبرگزاری موج گیلان،، محمد حسین هوشنگی سرپرست اداره کل پست گیلان در خصوص پیامک‌های جعلی کلاهبرداران گفت: شهروندان فریب پیامک‌هایی با مضمون اینکه من مامور اداره پست هستم و برای شما ابلاغیه قضایی آورده ام را نخورند.

 هوشنگی افزود: در این پیامک‌ها افراد سودجو با اعلام اینکه، من به شهر آشنایی نداشتم نتوانستم بسته شما را توزیع کنم به شهروندان کد رهگیری می‌دهند تا با جلب اعتماد از آن‌ها اخاذی کنند.

وی با اشاره به اینکه ماموران اداره پست آموزش‌های لازم میدانی و پستی را دیده اند و کاملاً به مکان‌ها اشراف دارند گفت: این پیامک‌ها جعلی است و مورد تایید ما نیست.

سرپرست اداره کل پست گیلان با تکذیب این موضوع به شهروندان هشدار داد که فریب این پیامک‌ها را نخورند و به شماره تلفن‌ها اعتماد نکنند.

 هوشنگی گفت: افرادسودجو حتی نرم افزاری را با عنوان عدالت مطرح می‌کنند که این نرم افزار یک بدافزار است و شهروندان نباید وارد این نرم افزار شوند و استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه نامه رسان‌ها برای هیچ گیرنده‌ای پیامک نمی‌دهند گفت: ماموران پست پس از مراجعه به مکان اگر گیرنده بسته پستی حضور نداشته باشد برگه حضور نداشتن می‌زنند و گیرنده بسته پستی باید به اداره پست مراجعه کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه