English

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران خبر داد؛

۱۰ هزار متر فضای مسجد جمکران مختص اسکان زائران

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران گفت: محوریت کار خدمات رسانی در جمکران شبستان امام حسن عسکری(ع) بوده و با حاشیه های شبستان، 10 هزار متر فضا برای جا دادن به زوار داریم.

10 هزار متر فضای مسجد جمکران مختص اسکان زائران

به گزارش خبرگزاری موج قم، ابراهیم صدوقی پیش از  ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، بیان کرد: محوریت کار خدمات رسانی در جمکران شبستان امام حسن عسکری(ع) بوده و با حاشیه های شبستان، 10 هزار متر فضا برای جا دادن به زوار داریم.

وی افزود: پارکینگ شماره دو مسجد مقدس جمکران فضای بزرگی است که ما آن را به صورت اختصاصی در در اختیار مهمانان اربعین قرار خواهیم داد.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: حدود 150 چشمه سرویس بهداشتی برای آقایان و خانم ها وجود دارد و بخشی از این چشمه ها با اقدامات عمرانی و زیرساختی برای استفاده به عنوان حمام نیز آماده خواهد شد.

صدوقی خاطرنشان کرد: ظرفیت پخت وعده ای شش هزار غذا در جمکران وجود دارد و در تامین نان ما یک شیفت را انجام می دهیم و در دو شیفت دیگر نیز دستگاه ها باید کمک کنند؛ در تامین آرد هم مشکلاتی داریم که نیازمند حمایت دستگاه ها هستیم.

وی ادامه داد: در ایام اربعین 40 هزار متر صحن های مسجد جمکران پر نخواهد شد و ما برنامه های سنگین تر از این موارد را با توفیق گذرانده ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه