English

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان:

اوج گرما را بدون خاموشی گذراندیم

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان گفت: خوشبختانه با یک حرکت انقلابی توسط نیروهای صنعت برق توانستیم، بحران برق را مدیریت کنیم و این سه ماه، اوج گرما را بدون خاموشی گذراندیم.

اوج گرما را بدون خاموشی گذراندیم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمدکریمی مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید و پیشین برق میناب اظهار داشت: صنعت برق یکی از صنایع پیشرو و زیرساختی است و این صنعت مهم تاکنون به افتخارات بزرگی در سطح ملی و منطقه دست پیدا کرده است.

وی ضمن اشاره به اینکه صنعت برق درسطح ملی به خودکفایی رسیده است، اذعان داشت: صنعت برق در سطح کلان و در تمام حوزه ها اعم از تولید، انتقال و توزیع برق خودکفا است، کشورمان قطعات مهندسی برق را به اقصی نقاط جهان و کشورهای همجوار صادر می کند؛ به همین منظور هرمزگان در سه بخش تولید، انتقال و توزیع برق دارای شرایط پایداری است.

کریمی اذعان داشت: شرکت توزیع برق هرمزگان در مقایسه با سطح کلان کشور به لحاظ مصرف برق رتبه پنجم را درکشور کسب کرده است و پیک مصرفی ما بالغ بردو هزارو 500 مگابایت است؛ درسایر شاخص‌ها هرمزگان به عنوان 10شرکت برتر در شاخصه‌های متعدد صنعت برق کشور معرفی شده است.

وی با بیان اینکه خدمت‌گذاری در عرصه صنعت برق توام با شرایط خاصی است، در ادامه گفت: اگرحدود 80درصد از مردم ساکن در هر شهر یا منطقه ای به نوعی از نحو خدمت رسانی صنعت برق رضایت کامل را داشته باشند به عقیده من فعالیتی جهادگونه صورت گرفته است؛ بالعکس اگرخدمت رسانی در حوزه مدیریت برق به درستی انجام نشود یعنی ساعت طولانی درخاموشی ها با اعتراض، انتقاد و شکایت های فراوانی از سوی اذهان عمومی همراه خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان با اشاره به اینکه زنجیره تامین به شرکت توزیع برق ختم خواهد شد گفت: همکاران ما در، حوزه اتفاقات و سیمبانان برق مانند سربازان خط مقدم در خدمت رسانی به مردم و مشترکان هستند و در شرایط طبیعی یا در فصول گرم سال اگر کوچک‌ترین وقفه‌ای درچرخه برق رسانی اتفاق بیفتد به طور قطع مردم و مشترکان را با مشکلات زیادی مواجه خواهد کرد. 

وی با اشاره به اینکه درحال گذراندن پیک سال هستیم، در ادامه تصریح کرد: امسال بالغ بر 15هزار مگابایت تراز منفی در تولید و مصرف برق داشتیم و همین مسئله منجر به نگرانی وزیر نیرو بالادستی ها و تمام بخش های صنعت برق شد.

کریمی ابراز داشت: خوشبختانه با یک حرکت انقلابی توسط نیروهای صنعت برق توانستیم این بحران را مدیریت کنیم و این سه ماه، اوج گرما را بدون خاموشی گذراندیم.

وی با اشاره به رویکرد کلان در صنعت برق کشور گفت: صنعت برق هرمزگان هم به دنبال رویکرد کلان است که بتوانیم تسهیل کننده در امر خدمت‌رسانی غیرحضوری به مردم باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان یادآور شد: فعالیت های مهمی در سطح کلان کشور انجام شده است، ازجمله این فعالیت ها شامل استفاده از نرم افزارهای مختلف، هوشمندسازی کنتور برق، خدمات غیرحضوری، سیستم نظام مدیریت دارایی در شرکت توزیع برق با هدف بهره‌وری و عدم اتلاف منابع انسانی در راستای تسهیل‌گری در امر خدمات‌رسانی به مشترکان و مردم است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق هرمزگان در پایان ابرازداشت: مهم‌ترین برنامه ما برای سال جاری، هوشمند سازی 150 هزارکنتور برق و استقرار جی آی اس(GIS) است و امیدوارم در آینده نه چندان دوربخش اعظم فعالیت های این شرکت در بستر (GIS) دنبال شود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی