English

معاون اجرایی رئیس جمهور وارد بندرعباس شد

صبح امروز سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری با همراهی مهدی دوستی استاندار هرمزگان وارد بندرعباس شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور وارد بندرعباس شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان اظهار داشت: بازدید از برخی پروژه‌های مربوط به مصوبات سفر ریاست جمهوری به هرمزگان و بازدید از بیمارستان۵۳۱ تخت‌خوابی بندرعباس از جمله برنامه‌های معاون اجرایی رئیس جمهور در سفر به بندرعباس است.

وی ابراز داشت: سید صولت مرتضوی همچنین در بندر شهید رجایی حضور می‌یابد و در پانزدهمین جلسه شورای اداری استان هرمزگان با دستورکار بررسی و نظارت بر روند اجرایی شدن مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان هرمزگان شرکت می‌کند.

در ادامه این بازدید، فرشاد آدینه پور مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای هرمزگان در گزارشی به معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: تامین برق سایت‌های پرورش میگوی استان از مصوبات سفر رئیس جمهور در دیماه پارسال بود که بر این اساس تفاهم نامه‌ای منعقد شد.

وی افزود: مقرر شد به ۶ سایت پرورش میگو برق رسانی شود که در حال اجرا است و برق رسانی به سه سایت تا پایان شهریور به اتمام می‌رسد و سه سایت دیگر نیز تا دهه فجر امسال برق رسانی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه