English

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان خبر داد؛

برنامه ریزی برای گازرسانی به ۸۱ روستای صعب العبور و کوهستانی اشکورات رودسر

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: شرکت گاز استان گیلان برنامه دارد تا به 81 روستای صعب العبور و کوهستانی اشکورات رودسر گازرسانی کند.

برنامه ریزی برای گازرسانی به 81 روستای صعب العبور و کوهستانی اشکورات رودسر

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر بیان کرد: بر اساس برآوردهای انجام شده، هزینه گازرسانی به این روستاها در مجموع حدود 250 میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه هزینه سرانه گازرسانی به این روستاها بسیار بالا است، گفت: بحمدالله با تلاش و پیگیری های مسئولین استانی و کشوری، مجوز اجرای این طرح توسط هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران صادر شده و هم اکنون طرح مذکور در مرحله پیمان سپاری قرار دارد.

جمال نیکویی درخصوص جمعیت این روستاها بیان کرد: این 81 روستا در مجموع دارای 4 هزار و 905 خانوار می باشد که این آمار بر اساس تعداد خانوارهای اشتراک برق و با تایید فرمانداری به دست آمده است.

مدیرعامل گاز گیلان با اشاره به مسائل و مشکلات اجرای این طرح بزرگ گفت: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده برای گازرسانی به این مناطق کوهستانی، باید 10 ایستگاه و بالغ بر 300 کیلومتر خط تغذیه و توزیع گاز احداث و اجرا شود.

وی افزود: هم اکنون درصد بهره مندی خانوارهای روستایی شهرستان رودسر از نعمت گاز طبیعی 86.6 می باشد که با اجرای این طرح بزرگ، این میزان به 96.6 افزایش خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه