English

مدیرکل بندر امیرآباد:

حمل و نقل ریلی بندر امیرآباد بر اساس برنامه‌های مدون و جاری توسعه می‌یابد

مدیرکل بندر امیرآباد با بیان اینکه افزایش سهم ریلی کالاها در حمل و نقل داخلی و بین المللی، یکی از استراتژی های دیرینه کشور به شمار می رود، گفت بندر امیرآباد بر اساس برنامه ای مدون و جاری، توسعه حمل و نقل ریلی را دنبال می کند.

حمل و نقل ریلی بندر امیرآباد بر اساس برنامه‌های مدون و جاری توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمدعلی اصل سعیدی پور مدیرکل بندر امیرآباد با بیان این مطلب اظهار داشت: با توسعه زیرساخت‌های ریلی در بندر، فراهم کردن ایستگاه‌های مختلف جهت تخلیه و بارگیری کالا، تعامل مشترک با اداره کل راه آهن شمال و همیاری کارکنان این اداره کل، شاهد روند رو به رشد فعالیت های ریلی در بندر امیرآباد هستیم.

وی با بیان اینکه حمل و نقل ریلی موجب ایمنی بندر و کاهش تصادفات و آلودگی‌ها می شود، ادامه داد: حجم بالای عملیات ریلی در بازه زمانی کوتاه مدت از مزایای مهم این رویه از حمل و نقل است.

مدیرکل بندر امیرآباد همچنین توسعه زیرساخت‌های ریلی، افزایش ناوگان و تکمیل اسکله رو - رو ریلی بندر امیرآباد در تحقق هدف 10 میلیون تنی ترانزیت میان دو کشور ایران و روسیه را مهم ارزیابی کرد.

وی در پایان با بیان اینکه استفاده بهینه و افزایش سهم از ناوگان ریلی در دستور کار بندر قرار دارد، تصریح کرد: امیدواریم تا پایان سال جاری ضمن حفظ رشد جاری و مستمر 3 درصد حمل ریلی، رکورد چشمگیری را در این حوزه در بندر امیرآباد به ثبت برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه