English

با امضاء تفاهم نامه همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی و پست مازندران:

زمینه ایجاد سرویس‌های متنوع پستی در شهرک ها و نواحی صنعتی مازندران فراهم شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با بخشی مدیرکل پست استان مازندران، به منظور ایجاد سرویس‌های متنوع پستی در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

زمینه ایجاد سرویس‌های متنوع پستی در شهرک ها و نواحی صنعتی مازندران فراهم شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، یاسر امینی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در این نشست اظهار داشت: انعقاد تفاهم نامه همکاری با پست، قابلیت‌های زیادی برای تسهیل بهره گیری واحدهای تولیدی به منظور فعالیت گسترده در حوزه کسب و کار الکترونیک، ایجاد غرفه‌های مجازی و ورود به سامانه بازار الکترونیک فراهم خواهد کرد.

وی ادامه داد: در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین، باید نسبت به شناسایی و ارزیابی شرکت‌های نوپا (استارت آپ) در زمینه‌های مختلف بازاریابی الکترونیک گامهای اساسی برداشته شود و با ایجاد دوره‌های آموزشی جهت آشنایی واحدهای تولیدی با خدمات متنوع و زیرساخت‌های الکترونیکی پستی، بستر مناسب برای فعالیت سرمایه‌گذاران در زمینه توسعه صنعت استان فراهم گردد.

مدیرکل پست استان مازندران نیز در این نشست با اشاره به اینکه خدمات متنوع پستی می تواند به ایجاد فعالیت‌های گسترده واحدهای تولیدی کمک نماید، گفت: بر اساس تفاهم نامه همکاری فیمابین، پست نسبت به قبول و ارسال مرسولات شهرک های صنعتی مازندران در قالب قرارداد انبوه، تخصیص فضای کاری با اخذ نظریه کارشناس رسمی دادگستری در قالب عقد قرارداد اجاره و همگام سازی آدرس و ارائه کدپستی واحدهای تولیدی مطابق نرخ مصوب، متعهد خواهد بود.

محسن بخشی بیان داشت: انجام کلیه فرآیندهای ثبت نام از قبیل درخواست زمین، انشعابات و... ارسال و توزیع محصولات واحدهای صنعتی در کوتاه‌ترین مدت و بر اساس زمان‌بندی سرویس‌های مورد درخواست مشاغل خانگی و افراد کارآفرین نیز از دیگر مفاد تعهدات پست در این تفاهم نامه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه