English

حمیدرضا محمد حسینی تختی خبر داد؛

کاهش ۵۰ درصدی سوانح دریایی در پهنه آبی شرق هرمزگان

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از کاهش ۵۰ درصدی آمار سوانح دریایی در پهنه آبی شرق خلیج فارس و دریای عمان خبر داد و بر ضرورت رعایت قوانین و الزامات بین المللی تاکید کرد.

کاهش ۵۰ درصدی سوانح دریایی در پهنه آبی شرق هرمزگان
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حمیدرضا محمد حسینی تختی، مدیربنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان با اشاره به رعایت دستورالعمل های کنوانسیونی و مقررات ایمنی و به تبع آن کاهش حوادث دریایی اظهار داشت: در چهارماهه نخست سال جاری خوشبختانه آمار کاهش ۵۰ درصدی سوانح را نشان می دهند.

وی گفت: در چهارماهه نخست سال جاری ۳ حادثه گزارش شده که در مقایسه با مدت مشابه سال‌گذشته که ۶ مورده بوده، به نصف کاهش یافته است.

محمد حسینی تختی با بیان این مطلب که در حوزه مسافری طی مدت یاد شده هیچگونه حادثه ای گزارش نشده است، اذعان داشت: بیشتر سوانح دریایی مربوط به شناورهای سنتی و موتور لنج ها شامل آبگرفتگی و آتش سوزی بوده که خوشبختانه هیچگونه خسارات جانی نداشته است.

وی ابراز داشت: برگزاری مداوم مانورها و دوره های ایمنی بصورت منظم از جمله عواملی است که در کاهش این سوانح بسیار موثر است.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان در پایان عنوان کرد: بدلیل موقعیت قرار گیری بنادر شرق هرمزگان از حیث نزدیکی به بنادر کشورهای حوزه خلیج فارس و نیز تردد مکرر انواع کشتی ها، ضرورت رعایت دقیق مقررات ایمنی و بین المللی برای همه شناورهای متردد در مسیر واجب و ضروری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه