English

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران:

تفاهم نامه فرهنگی بین کمیته امداد و مراکز نیکوکاری امضا شد

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران در حاشیه امضای تفاهم نامه فرهنگی بین کمیته امداد و مراکز نیکوکاری گفت: بحث برنامه‌ریزی بودجه و هماهنگی و هم افزایی یکی از اهداف برای این تفاهم نامه است یعنی هم افزایی با مراکز نیکوکاری داشته باشیم و از تمام ظرفیت‌هایی که در شهرستان‌ها به لحاظ فرهنگی و حمایتی وجود دارد، برای خدمت‌رسانی به نیازمندان استفاده کنیم.

تفاهم نامه فرهنگی بین کمیته امداد و مراکز نیکوکاری امضا شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، میثم معافی معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران اظهار داشت: بخش دیگر آن هماهنگی است و جامعه هدف ما مشترک است و مراکز نیکوکاری حلقه‌های میانی هستند که با نیازمندان و محرومان سر و کار دارند چون در ایستگاه این مراکز نیکوکاری و حلقه‌های میانی که در محلات مستقر هستند و این حلقه ها شناسایی می شوند با آنان گفتگو می شود و برنامه‌ کمیته امداد را با توجه به مبتنی به نیاز جامعه هدف پیگیری ‌می‌کنیم.

وی ادامه داد: حلقه‌های میانی باید با برنامه کمیته امداد هماهنگ باشد تا بتوانیم خدمات را با کیفیت و سرعت ارائه داده و افزایش رضایتمندی نیازمندان را در پی داشته باشد.

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران تصریح کرد: تاکنون در چندین شهر حضور یافته و هم برنامه و هم بودجه را با مراکز و خیریه‌ها و نهادها به اشتراک می‌گذاریم و کمیته امداد به عنوان نهاد پشتیبان حمایت می‌کند.

وی بیان داشت: این تفاهم نامه در واقع یک کمک مؤمنانه است و مبتنی بر رویکرد تفاهمی مؤمنانه است و بنا داریم کمک‌های مؤمنانه را سطح بندی کرده و با برنامه‌ریزی مناسب، آن را ارتقاء دهیم.

معافی ابراز داشت: در سطح استان 37 مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی وجود دارد و 11 مرکز نیکوکاری حوزه علمیه خواهران هم ایجاد شد که نظارت و پایش انجام می‌شد و بخشی از فعالیت‌های فرهنگی آموزشی و اردویی به واسطه مراکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی در حال شکل گیری است.

وی افزود: مراکز نیکوکاری آموزش و پرورش هم جزء مراکز نیکوکاری دانش آموزی است صرف نظر از مراکز نیکوکاری فرهنگی تخصصی، تمام ادارات آموزش و پرورش استان مراکز نیکوکاری دانش آموزی است و برای دانش آموزان خدمات حمایتی ارائه می شود و این مراکز به عنوان مراکز عام هستند.

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران عنوان داشت: ظرفیت های بسیاری برای هم افزایی وجود دارد و یکی از شعبات بسیار مهم هم افزایی، صرف نظر از خدماتی که کمیته امداد ارائه می دهد، بحث هماهنگی است و چون جامعه هدف ما مشترک است اگر با ظرفیت های بی‌نظیر مردمی هماهنگ باشیم، می‌توانیم ظرفیت و انرژی مردمی را در راستای کمک به نیازمندان ارتقاء دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه