English

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس خبر داد؛

صدور حکم محکومیت در ۶۳ پرونده اخذ وجه اضافه از بیماران/ بازداشت ۳ متهم در رابطه با نگهداری ارز قاچاق

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از رسیدگی به ۶۳ پرونده تخلف در خصوص دریافت وجه اضافه از بیماران در استان فارس خبر داد.

صدور حکم محکومیت در ۶۳ پرونده اخذ وجه اضافه از بیماران/ بازداشت ۳ متهم در رابطه با نگهداری ارز قاچاق

به گزارش خبرگزاری موج فارس، غلامرضا سالاری ،مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: مطابق قانون دریافت بیش از میزان مصوب تعرفه در خدمات درمانی تخلف است و مردم می توانند در صورت مشاهده این تخلفات ، موضوع را به دانشگاه علوم پزشکی  گزارش کنند.

وی از رسیدگی به ۶۳ پرونده تخلفات مرتبط با این حوزه در شعب تعزیرات حکومتی استان خبر داد و افزود : موضوع این پرونده ها اخذ وجه اضافه از بیماران بابت ویزیت و یا عمل های جراجی بوده که بعد از بررسی در کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه علوم پزشکی ، به تعزیرات حکومتی استان ارسال و رسیدگی شده است .

غلامرضا سالاری اضافه کرد : قانونگذار مجازات جریمه نقدی از دو تا ده برابر اضافه دریافتی از بیماران ، توبیخ کتبی و درج در پرونده را بعنوان مجازات عدم رعایت تعرفه های درمانی در نظر گرفته که بر اساس مصوبه اخیر سران محترم قوا ، میزان این مجازات ها افزایش ۵ برابری را داشته است .

سالاری از جریمه نقدی ۱۲ میلیارد ریالی متخلفین این پرونده ها خبر داد و اظهار داشت : علاوه بر جریمه نقدی ، میزان اضافه دریافتی نیز به شاکیان برگردانده شده و در مواردی نیز محکومیت درج در پرونده صادر شده است.

سه نفر در رابطه با نگهداری ارز قاچاق بازداشت شدند

غلامرضا سالاری همچنین گفت: پرونده سه متهم ارزی در تعزیرات حکومتی استان منجر به صدور حکم محکومیت شد.

سالاری ادامه داد: این افراد به اتهام انجام معاملات غیرمجاز ارزی توسط نیروی انتظامی استان بازداشت شده بودند که پرونده آنها در تعزیرات حکومتی استان رسیدگی و با توجه به تحقیقات انجام شده تخلف این افراد محرز شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: نهایتا شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه نقدی متهمین به میزان ۶۰۰ میلیارد ریال در حق دولت صادر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه