English

حمیدی نژاد:

۶۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در طرح مدرسه تابستان حضور دارند

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از حضور ۶۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در طرح مدرسه تابستان خبر داد.

۶۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در طرح مدرسه تابستان حضور دارند

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، مسعود حمیدی‌نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان که امروز (۲۳ مردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: اطراف برخی از مدارس مشکلاتی از قبیل بیرون‌زدگی فاضلاب، آسفالت و بهسازی و رنگ دیوار مدارس وجود دارد که رفع این مشکلات نیاز به کمک شهرداری دارد و این مجموعه می‌تواند محیط اطراف مدارس را آماده کند. برای خط‌کشی اطراف و ایجاد سرعت‌گیرهای نزدیک مدارس و مدیریت ترافیک اول مهرماه نیز به همکاری پلیس راهور نیاز است.

وی با اشاره به شعار امسال پروژه مهر افزود: "تبسم مهر، کار جهادی و عدالت آموزشی" به عنوان شعار طرح پروژه مهر در استان خوزستان تعیین شده است و مهم‌ترین راهبرد در راستای اجرایی شدن این شعار، تلاش برای تحقق نصیب برابر آموزشی بر مدار سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش استان خوزستان است‌.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اجرایی شدن طرح مدرسه تابستان در مدارس استان، یادآور شد: نزدیک به ۶۰ هزار دانش‌آموز ابتدایی که دارای افت تحصیلی هستند، در مدارس تحت پوشش آموزش‌های تابستانه قرار دارند و البته انتظار ما استقبال بیشتر خانواده‌ها از این طرح رایگان در استان خوزستان است‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه