English

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام کرد؛

بستری ۶۷ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته در مراکز درمانی گیلان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: با بستری ۶۷ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته، امروز تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی گیلان به ۲۷۶ نفر رسید.

بستری ۶۷ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته در مراکز درمانی گیلان

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، فردین مهربیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: با بستری ۶۷ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته، امروز تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی گیلان به ۲۷۶ نفر رسیده که ۴۲ نفر آن‌ها بدحالند.

مهرابیان افزود: در حال حاضر ۴۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های گیلان بستری اند.

وی با بیان اینکه ۵۵ بیمار بهبودیافته کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته از مراکز درمانی گیلان ترخیص شده اند، گفت: برای جلوگیری از افزایش تعداد بستری‌های کرونایی در استان، ماسک زدن و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ضروری است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز گفت: شهرستان‌های سیاهکل، ماسال و صومعه سرا همچنان قرمز هستند و شهرستان‌های آستارا، رضوانشهر، فومن، رشت، خمام، شفت، رودبار، لاهیجان، لنگرود و رودسر در ردیف شهر‌های نارنجی کرونایی هستند.

 مهرابیان افزود: هفته قبل شهرستان رودسر هم قرمز بود که اکنون به رنگ نارنجی تغییر رنگ داده است و شهر‌های تالش، آستانه اشرفیه، بندر انزلی و املش در ردیف شهر‌های زرد کرونایی هستند.

وی با اشاره به اینکه از یک ماه قبل آمار بیماران کرونایی رو به افزایش نهاده و رنگ قرمز کرونایی به نقشه رنگبندی گیلان بازگشته افزود: برای رهایی از کرونا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و دریافت دز‌های واکسن ضروری است.

در حال حاضر ۲۷۶ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های گیلان بستری هستند که بیشتر آن‌ها در شهر رشت بستری اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه