English

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه عکس ساحت عاشورا در آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل گفت:نمایشگاه عکس " ساحت عاشورا " با موضوع آئین سنتی عزاداری شهرستان آران و بیدگل مجموعه عکس از هنرمند عکاس، حسین مکاری نژاد برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه عکس ساحت عاشورا در آران و بیدگل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سعید ضابطی بیان داشت: نمایشگاه عکس"ساحت عاشورا " با موضوع آئین سنتی عزاداری شهرستان آران و بیدگل مجموعه عکس از هنرمند حسین مکاری نژاد توسط موسسه فرهنگی هنری کیمیا هنر مرنجاب و با همکاری این اداره در شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل اظهار کرد: این نمایشگاه با 20 تابلو عکس در ابعاد 50در70 با محوریت محرم و عاشورا، تعزیه خوانی، آئین های عزاداری توسط موسسه فرهنگی هنری کیمیا هنر مرنجاب و با همکاری این اداره در نگارخانه کیمیا در معرض نمایش قرار داده شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل هدف از برگزاری نمایشگاه عکس محرم را آشنایی مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان با مکتب عاشورا و اهداف قیام امام حسین علیه السلام و یاران با وفای ایشان، فضاسازی تبلیغی برای آشنایی هر چه بیشتر مردم با فعالیت‌های فرهنگی دینی عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد تا این نمایشگاه‌ها گامی مثبت و مثمرثمر در جهت ایجاد زمینه‌ انتقال ارزش ها و آئین های ماندگار عزاداری سرور و سالار شهیدان برای مخاطبان و علاقمندان شود.

نمایشگاه عکس " ساحت عاشورا "  پنجشنبه 20 مرداد ماه  در " نگارخانه کیمیا " شهرستان آران و بیدگل گشایش یافته و تا دوشنبه 31 مرداد ماه صبح ها از ساعت 10 تا 13 و بعد از ظهرها از ساعت 17 الی 20  پذیرای عموم علاقمندان می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه